Wikia

De Sims 3 Showtime Logo
Worthington familie
Worthington familie
De familie Worthington bestaat uit een lieve oma en een kind dat zijn echte naam niet meer weet. Hun sociale leventjes zien er heel anders uit. Melanie vindt het heerlijk om vrienden over de vloer te hebben, terwijl Girbits zichzelf liever terugtrekt op zijn slaapkamer om computergames te spelen. Zal Girbits er ooit achter komen hoe leuk het is om een potje te zoenen, of blijft hij de rest van zijn leven alleen?
Beschrijving
Gezinsleden Girbits Worthington, Melanie Worthington
Kapitaal §3.100
Kavel Horizonlaan 638
Moeilijkheid Difficulty2
Overige informatie
Spel DS3S Icoon De Sims 3: Showtime
Wereld Starlight Shores
De Worthington familie is een familie uit Starlight Shores, een wereld uit De Sims 3: Showtime. Het bestaat uit Melanie Worthington en haar kleinzoon Girbits. Melanie's dochter Laurel is te vinden als townie in de stad.

Spelers speculeren dat de familie voorouders zijn van de Penninkmeijer familie uit De Sims 2: Studentenleven. In de Engelse versie draagt Frederik J. Penninkmeijer III namelijk de naam Frances Worthington en aangezien Girbits' naam een bijnaam is, en zijn uiterlijk gelijkenissen heeft met die van Frederik, is het goed mogelijk dat hij de vader of grootvader van Frederik is en hierdoor dus Frederik/Frances I. Aangezien Girbits' echte naam nergens genoemd wordt, is dit alleen maar speculatie.

Familieleden Edit

StamboomEdit

Melanie Worthington
Melanie Worthington

Laurel Worthington
Laurel Worthington

Girbits Worthington
Girbits Worthington