Wikia

Willow Creek
Willow Creek
Wereld in De Sims 4
De Sims 4 Logo V2.png
Willow Creek
Willow Creek.png
In deze groene en bruisende regio vind je weelderige moerassen en glooiende akkers. Hier wonen aristocratische boeren, landheren en moerasratten. Willow Creek is een smeltkroes van rijke traditie, subtiele glorie en gastvrijheid.
Naam Willow Creek
Spel DS4 Icoon.png De Sims 4
WC Icoon.png
Willow Creek is een wereld die geïntroduceerd is in De Sims 4 samen met Oasis Springs. Het ontwerp van de buurt is geïnspireerd op de stad New Orleans.

FamiliesEdit

De vrijgevochten Liberty, vrolijke Summer en sullige Travis zijn een ongewoon trio, maar niets kan tussen deze beste vrienden komen. Behalve misschien de ontluikende gevoelens die zowel Summer als Liberty voor Travis hebben...
§9.000
Summer Holiday, Travis Scott, Liberty Lee
Arme, arme Bob en Eliza – zijn ze ooit gelukkig geweest? Schijnbaar kunnen ze elkaar niet tevreden stellen. Dus wat houdt dit stel bij elkaar? Of, anders gezegd, wat is de vonk die ze uiteindelijk uit elkaar zal drijven?
§20.000
Bob Pancakes, Eliza Pancakes
Goed, het gaat om het volgende: Dennis Kim en Lydia Spencer hadden een dochter genaamd Alice Spencer-Kim, die toen is gescheiden. Alice trouwde met Eric Lewis en kreeg een meisje met de naam Olivia Spencer-Kim-Lewis. Ze wonen samen met de vader van Alice (Dennis, weet je nog?) en de moeder van Eric, Vivian Lewis. Tja, niemand zei dat familie makkelijk was!
§55.500
Alice Spencer-Kim, Dennis Kim, Olivia Spencer-Kim-Lewis, Eric Lewis, Vivian Lewis
De familie Van de Kerkhof is een aristocratische familie waar de weemoed vanaf straalt. Christiaan schrijft macabere verhalen, terwijl Cora zo nu en dan op mysterieuze verdwijnt. Zullen Cassandra en Alexander zich met zulke ouders ook tot neerslachtige Sims ontpoppen?
§45.500
Christiaan Van de Kerkhof, Cora Van de Kerkhof, Cassandra Van de Kerkhof, Alexander Van de Kerkhof

BuurtenEdit

Willow Creek bestaat uit zes buurten en één geheime kavel. Vijf buurten hebben elk vijf woon- en openbare kavels, terwijl de zesde buurt één groot park voor de gemeenschap is. Er zijn in totaal 16 woonkavels in Willow Creek.

Geheime kavelEdit

KavelsEdit

Lege KavelsEdit

  • De Gezegende Modderpoel
  • Pottenmakersheuvel
  • Koopjesboog

BewoondEdit

OnbewoondEdit

Openbare KavelsEdit

Around Wikia's network

Random Wiki