Wikia

De Sims 2 Vrije Tijd Logo
Wenswijk
Wenswijk
Wenswijk is een serene buurt, gelegen tussen heuvels. Het is een plaats vol dromen, wensen en hoop. Velen hebben ontdekt dat de rustige heuvels een verrukkelijke plek zijn om te ontspannen en je favoriete hobby uit te oefenen. Wie weet wat het lot in petto heeft voor de Sims van Wenswijk?
Naam Wenswijk
Spel The Sims 2 FreeTime Icon De Sims 2: Vrije Tijd

Wenswijk is een standaardbuurt geïntroduceerd in De Sims 2: Vrije Tijd. De buurt en families zijn gebaseerd op de nieuwigheden van het uitbreidingspakket, nammelijk hobby's. Wenswijk wordt beschreven als een rustig stadje.

FamiliesEdit

Bespeelbare familiesEdit

Het gaat goed moet de familie Bel, maar zal dat ook zo blijven als de zus van Hansje bij ze intrekt?
§3,279
Isaak Bel, Hansje Bel, Daniel Bel, Samantha Waardenberg
Liefde en begrip zijn de hoekstenen van elk gezin, maar is dat genoeg aanwezig bij de familie Contrair om een hechte eenheid te vormen?
§502
Edward Contrair, Olga Contrair, Rick Contrair
Natasja houdt van tosti's. Sterker nog, ze is dol op tosti's! Zal ze iemand vinden die haar dromen deelt of ligt er iets geheimzinnigers voor haar in het verschiet?
§4,155
Natasja Eenheid
Sophia, Maarten en Rosa vormen een hecht gezin, maar kunnen ze omgaan met alle stress die op hen afkomt? Vinden ze de tijd om te ontspannen en te genieten van het leven?
§1,491
Maarten Jorritsma, Sophia Jorritsma, Rosa Jorritsma

John is goed in het letten op anderen. Zal hij eindelijk leren zijn eigen leven te leiden?
§3,086
John Mol
Kan Victor Elizabeth overtuigen hun familie uit te breiden? Zal Elizabeth naar hem luisteren? Wat ontdekt Bert op de zolder? Is het het antwoord op zijn vraag?
§5,415
Gerrit Wensveld, Victor Wensveld, Elizabeth Wensveld, Pauline Wensveld

KavelsEdit

BewoondEdit

OnbewoondEdit

Openbare KavelsEdit

DienstenEdit

TowniesEdit

NPC'sEdit

}

Around Wikia's network

Random Wiki