Wikia

Wensveld familie
Beschrijving
Naam Wensveld familie
Aantal generaties 5 generaties
Familievrienden Eenheid familie, Bel familie
De Sims 2 Vrije Tijd Logo
Wensveld familie
Kan Victor Elizabeth overtuigen hun familie uit te breiden? Zal Elizabeth naar hem luisteren? Wat ontdekt Bert op de zolder? Is het het antwoord op zijn vraag?
Beschrijving
Gezinsleden Gerrit Wensveld, Victor Wensveld, Elizabeth Wensveld, Pauline Wensveld
Kapitaal §5,415
Overige informatie
Spel The Sims 2 FreeTime Icon De Sims 2: Vrije Tijd
Buurt Wenswijk

De Wensveld familie is één van de standaard families in Wenswijk, die verschijnt in het uitbreidingspakket: De Sims 2: Vrije Tijd.

Over de familieEdit

De familie bestaat uit Gerrit Wensveld (van wie de hobby 'Klussen ' is), zijn zoon Victor Wensveld (van wie de hobby 'Natuur' is), Victors vrouw Elizabeth Wensveld (van wie de hobby 'Kunst & Knutselen' is) en hun dochter Pauline Wensveld. Er ligt een wenslamp op zolder.   In de familie biografie staat er geschreven: Wat ontdekt Bert op de zolder?. Maar Bert Wensveld bestaat niet. Het gaat hier waarschijnlijk over Gerrit Wensveld, want in de bio van de familie Wensveld in de Amerikaanse versie staat er: What will Luis discover in the attic? De Amerikaanse naam van Gerrit Wensveld is Luis Aspir. Waarschijnlijk gaat het hier om een vertalingsfout en waren er misschien verschillende mogelijkheden voor Gerrits naam. 

FamilieledenEdit