Wikia

De Sims 2 Logo
Vreemdvoort
Vreemdvoort
Sims die op zoek zijn naar antwoorden trekken naar Vreemdvoort om de mysteries van het plaatsje te ontrafelen. Zijn er aliens onder ons? Komen vermiste Sims hier weer op onbekende wijze boven water? In dit plaatsje is niets zoals het lijkt.
Naam Vreemdvoort
Spel The Sims 2 Icon De Sims 2

Vreemdvoort is een standaardbuurt in De Sims 2. Het is een stadje dat gelegen is in het midden van de woestijn en waar vele mysteries en geheimen de hoofdzaak zijn. Er zijn in totaal 11 kavels, waarvan 1 onbebouwd is. Vreemdvoort is ook een buurt die gebruikt wordt in de Nintendo, GBA en PSP versie van De Sims 2.

De verhaallijn van Vreemdvoort is verbonden met die van Droomzicht. Cora van de Kerkhof is ontvoerd door aliens in Droomzicht en is achtergelaten in Vreemdvoort. Echter is deze "Vreemdvoort Cora" nep. Veel fans willen dan ook liever de echte Cora herenigen met haar familie, alhoewel de verhaallijn beweert dat de Cora van Vreemdvoort de 'echte' Cora is. Ook is er een neergestorte UFO die in een grote krater ligt, het zou mogelijk zijn dat dit de UFO is waar Cora ingezeten heeft. Maar dit zou ook altijd de UFO van Bevruchting Technicus 9 Smit kunnen zijn toen hij zich op aarde vestigde.

FamiliesEdit

Bespeelbare familiesEdit

In hun zoektocht naar waarheid en mysterie zijn de drie gebroeders Aagje: Pascal, Vincent en Lazlo, wijzer geworden dan in de lijn der 'verwachting' lag. Zijn zij in de wieg gelegd voor het kosmisch vaderschap?
§4,242
Pascal Aagje, Vincent Aagje, Lazlo Aagje
Wat voor experimenten voeren de snode Lodewijk en Cleo Gniep uit op hun arme buurman Nerveus Figuursma? Zullen deze geheime plannen van invloed zijn op de carrière van Cleo?
§2,466
Lodewijk Gniep, Cleo Gniep, Nerveus Figuursma
Tank is zijn hele leven onder de duim gehouden door zijn veeleisende vader, generaal Donders Grom. Kan Tank zich bewijzen tegenover zijn veeleisende vader op deze militaire thuisbasis?
§7,225
Generaal Donders Grom, Tank Grom, Rex Grom, Ernst Grom
Wie ligt er begraven in de tuin van Olijfje Siebrand? Zal de oude mysterieuze buitenstaander haar fortuin nalaten aan haar nichtje Olivia, of (zoals wordt gefluisterd) aan een onbekende erfgenaam?
§41,365
Olijfje Siebrand, Olivia Nicodemus
Na een succesvolle carrière is Bevruchting Technicus 9 met pensioen gegaan op zijn favoriete planeet. Maar kan zijn zoon Jacco vrienden maken en zal hij worden geaccepteerd, of is deze familie echt te vreemd voor Vreemdvoort?
§6,129
Bevruchting Technicus 9 Smit, Janneke Smit, Jacco Smit, Irene Smit

Familiepot familiesEdit

Alec is naar Vreemdvoort gekomen om op zoek te gaan naar zichzelf. Zal hij gelukkig worden in zijn nieuwe woonplaats, of vlucht hij voor alle vreemde dingen die hier altijd schijnen te gebeuren?
§20,050
Alec Eenling
Dit is de vreemdste groep huisgenoten die je ooit bij elkaar hebt gezien. Of het al niet moeilijk genoeg is om in Vreemdvoort te wonen, moeten deze meisjes ook nog eens proberen hun onderlinge verschillen te accepteren en vrienden te worden. Zal dit lukken of zullen de spanningen hun leven tot een hel maken?
§22,901
Mirjam Singels, Saskia Singels, Esther Singels, Kim Singels

KavelsEdit

BewoondEdit

OnbewoondEdit

Openbare KavelsEdit

DienstenEdit

TowniesEdit

NPC'sEdit