Wikia

De Sims Wiki

Verzamelpakket

1.650pages on
this wiki
Add New Page
Talk0 Share

Verzamelpakketten zijn een collectie van één of meerdere individuele uitbreidingspakketten en/of accessoires. Bundels, starterspakketten en deluxie edities zijn meestal een vorm van verzamelpakketten.

Een verzamelpakket bevat meestal, maar niet altijd, het basisspel en één of meerdere uitbreidingen. Dit bundelen kan interessant zijn voor mensen die nog niet in het bezit zijn van het basisspel, maar daar wel geïnteresseerd in zijn, plus in één of meerdere uitbreidingspakketten. Verzamelpakketten worden meestal na een aantal jaar van de uitgave van een spel uitgegeven die in dat pakket zit. Het verzamelpakket heeft meestal een prijs dichterbij die van een volwaardig uitbreidingspakket, waarvan de meeste uitbreiding- en/of accessoirespakketten over tijd in prijs gedaald zijn. Desondanks kunnen verzamelpakketten ook uitgebracht worden rond dezelfde tijd als een uitbreidingspakket. Dan is het vaak het basisspel plus dat uitbreidingspakket en dan is de prijs meestal iets duurder dan de prijs van het uitbreidingspakket alleen. Verzamelpakketten installeren al de verzamelde pakketten meestal in één keer, waardoor het niet nodig is om per pakket te installeren.

Verzamelpakketten per generatieEdit

Around Wikia's network

Random Wiki