Wikia

De Sims Wiki

Vakantie voordelen

1.650pages on
this wiki
Add New Page
Talk0 Share
DS4 duster icoon.png
Dit artikel is een rommeltje!
Kan jij dit artikel verbeteren? bewerk de pagina dan meteen!

Bij thuiskomst kan je, afhankelijk van hoe fantastisch de reis was, maximaal 3 voordelen kiezen (kan per Sim of meteen voor het hele reisgezelschap), die gedurende (maximaal???) 48 uur zullen gelden.

De vakantie voordelen waar je uit kunt kiezen:

  • Zorgeloos: Je Sim krijgt een extra verlangen en een extra verlangensslot! Met dit voordeel ben je binnen de kortste keren verlost van alle zorgen!
  • Opgefrist: Alles is altijd makkelijker als je terugkeert van een fantastische vakantie! Met dit voordeel is het makkelijker om vaardigheden en onderscheidingen te verwerven. Deze Sim maakt ook sneller zijn of haar huiswerk.
  • Productief: Je Sim is na de vakantie topfit en heeft minder tijd nodig om te ontspannen. De behoeften Comfort, Sociaal en Plezier zullen veel minder snel teruglopen.
  • Je-ne-sais-quoi: De uitstraling van je Sim krijgt een bijzondere glans en werkt als een magneet op andere Sims! Romantische pogingen worden eerder beloond.
  • IJverig: Met dit voordeel wordt je Sim een topper op de werkvloer! Uitstekende prestaties en promoties zijn nu makkelijker te behalen.
  • Vergevingsgezind: Met dit voordeel is je Sim bijna niet chagrijnig te krijgen. Sims waar jouw Sim boos op is worden vergeven en het duurt langer voordat een relatie in het rood belandt

Verder kan het verzamelen van Souvenirs (en ze daarna in een schap plaatsen, ook voordelen opleveren.

Around Wikia's network

Random Wiki