Wikia

TSSS Afbeelding 1
The Sims: Superstar

The Sims Superstar Logo
The Sims: Superstar, is het zesde uitbreidingspakket voor The Sims uitgegeven in mei 2003. Het laat spelers Sims begeleiden naar de roem.

KenmerkenEdit

Nieuwe gameplayEdit

  • Compleet vernieuwde gameplay met scoresysteem op basis van je mate van beroemdheid.
  • Verbeter je vaardigheden en word vriendjes met beroemde Sims om via tien niveaus tot een beroemdheid uit te groeien.
  • Schrijf je in bij een impresario en begin aan je droomcarrière door in het roddelblad te kijken dat iedere dag bij je thuis wordt bezorgd.
  • Verdien een heleboel verschillende prijzen, zoals de Simmy en de Sims Publieksprijs, door bepaalde doelen in het spel te behalen.

Nieuwe locaties en voorwerpenEdit

  • Studio-Stad, een compleet nieuw spelgebied met drie verschillende thema’s: film, muziek en mode.
  • In Studio-Stad vind je ook kuuroorden, karaokebars en boetiekjes met hippe kleding.
  • Compleet nieuwe studio-objecten zorgen ervoor dat je smakken geld verdient en een reputatie opbouwt. Naarmate je beroemder wordt en meer beroemde vrienden verzamelt, speel je objecten van een hoger niveau vrij.
  • De studio-objecten zijn: een karaokemachine, een open podium, een set uit een soapserie, een muziekstudio, een fotostudio, een filmset, een set voor het opnemen van videoclips en een catwalk.
  • Bezorg je Sims een goed humeur in de zuurstofbar of laat ze even uitblazen in de sterrencaravan.
  • Sims kunnen in Studio-Stad hun maag vullen bij de gloednieuwe sushikraam, in de smoothiebar of aan een doodgewone buffettafel achter de coulissen.
  • Leg je Sims in de watten in het kuuroord waar je allerlei nieuwe voorwerpen tegenkomt, zoals een massagetafel, een modderbad en een stoominstallatie.
  • Nieuwe extra voorwerpen voor je huis, zoals een vrije-valsimulator, een satellietschotel, een gloednieuwe pooltafel, elegant nieuw meubilair en het neusje van de zalm aan stereoapparatuur.

Nieuwe personagesEdit

  • Ontmoet andere beroemde Sims in Studio-Stad of laat je bewonderen door je schare fans.
*Laat je kieken door een paparazzo en kijk uit voor de geobsedeerde fan, die je zal bedelven onder de aandacht als je je fanclub verwaarloost.
*Op de locaties van Studio-Stad sloven de Sims zich uit voor een heel leger aan Studio-Stad professionals, zoals een fotograaf, filmregisseur, choreograaf, platenproducent en modeontwerper.
  • Vraag Lana, de productiecoördinator van Studio-Stad, om advies.
*Neem prijzen in ontvangst van de prijsuitreiker.
  • Huur voor thuis een nieuwe persoonlijke butler in, die je huis schoonhoudt, extra personeel inhuurt en zelfs voor de baby zorgt.

Meer dan 150 nieuwe voorwerpenEdit

  • Gloednieuwe muren, vloeren en daken zorgen ervoor dat ook thuis de sfeer van Studio-Stad heerst.
*Compleet nieuwe outfits.
*Tientallen originele Sim-songs in verschillende genres.

GallerijEdit