Wikia

The Sims: Het Rijke Leven
The Sims: Het Rijke Leven

The Sims Het Rijke Leven Logo.png

The Sims: Het Rijke Leven is het eerste uitbreidingspakket van The Sims, uitgebracht op 7 september 2000. De uitbreiding zit ook bij alle Deluxe edities samen met The Sims.

KenmerkenEdit

  • 5 Nieuwe Carrieres - 50 Nieuwe Banen: Luiwammes, Journalist, Paranormaal, Hacker en Muzikant.
  • Meer Buurten: Bouw meer dan 50 nieuwe huizen voor je Sims en plaats ze ook in de vier nieuwe buurten.
  • Nieuwe Personages: Koop een robot om huishoudelijke karweitjes op te knappen of smeek Magere Hein om het leven van een Sim te sparen.
  • Meer Bouwstijlen: Met de nieuwe bouwopties kun je huizen in allerlei stijlen bouwen, van een kitscherig liefdesnest tot een naargeestig kasteel of een hightech "huis van de toekomst".
  • 125 Nieuwe Voorwerpen waaronder:
    • Scheikundelab voor thuis: Experimenteer op je Sims met 8 verschillende brouwsels.
    • Antieke lamp: Op zoek naar een beetje liefde? Geld nodig? Wrijf over de lamp en vraag de geest de wensen van je Sims te vervullen.
    • Vibramatisch liefdesbed: Geef je Sims de kans om "in bed te spelen".
    • Electrische guitaar: Na een beetje oefening verdringen dansende fans zich om het huis van je rockende Sims.
    • Glazen bol: Ontrafel de mysteries van de glazen bol en volg het advies dat de bol je geeft om de persoonlijkheden van je Sims te verbeteren.

Nieuwe NPC'sEdit

GallerijEdit

Around Wikia's network

Random Wiki