Wikia

De Sims Wiki

TU La Fiesta

1.650pages on
this wiki
Add New Page
Talk0 Share
TU La Fiesta
De Sims 2 Studentenleven.png
TU La Fiesta.png
Het is overduidelijk waarom Sims massaal voor TU La Fiesta kiezen. Laat je niet misleiden door het rustige woestijnlandschap - hoewel de drukte van het stadsleven ver weg is, biedt deze kale vlakte voldoende spanning en sensatie.
Naam TU La Fiesta
Spel The Sims 2 University Icon.png De Sims 2: Studentenleven

TU La Fiesta is een sub-buurt geïntroduceerd in De Sims 2: Studentenleven als een universiteit. Gezien het woestijngebied is het waarschijnlijk de universiteit voor Vreemdvoort, maar TU La Fiesta kan aan elke buurt worden toegevoegd.

FamiliesEdit

De Paradigma Stigmata-leden hebben elkaar gevonden in hun liefde voor de muziek en zijn in een eigen huis getrokken om zich op hun droom te kunnen concentreren. Zal het leven buiten de studentenhuizen hen inspireren tot het creëren van een meesterwerk?
§1.432
Gunnar Roque, Ella Rai, Frieda Dekkers
De Penninkmeijertjes zijn gewend aan een luxe leven, dus het is logisch dat Frederik gedurende zijn hele studie in een eigen verblijf woont. Kan hij hoge cijfers blijven halen en redt hij het met zijn geld? Of moet hij een op een gegeven moment een kamergenoot zoeken?
§989
Frederik J. Penninkmeijer III
Tri-Fruhm staat bekend als het coolste studentenverenigingshuis dat er is. Maar zullen de meiden ooit tijd hebben voor college met al die wilde feesten en andere activiteiten op de campus?
§2.197
Deejee Vers, Monika van der Valzen, Sarah Leefleuk, Jenna Langevinger
De studentenvereniging Oresha-Hoh-Var is lang geleden opgericht door de overgrootvader van Guido Goedzak. Zal Guido de academische traditie van zijn familie voortzetten, of wordt hij te zeer afgeleid door allerlei studentenactiviteiten?
§1.734
Guido Goedzak, Mirko Slaapgraag, Matthijs Hart

Familiedepot familiesEdit

Deze broers zijn het helemaal nergens over eens, maar toch hebben ze dezelfde universiteit gekozen... Zullen ze ooit ophouden met vechten?
§1.000
Almeric Davids, Alderic Davids
De studentenhuizen van La Fiesta staan bekend om hun diversiteit. Zullen Wijnand, Bloem en Klara bevriend raken of elkaar tot wanhoop drijven?
§1.503
Wijnand Willemsen, Bloem Manestraal, Klara Vonderstein
Stella komt uit een heel ander nest dan de omgeving waarin ze zich nu bevindt. Zal een campus die zo divers is als deze haar voldoende kansen bieden om erbij te kunnen horen?
§672
Stella Terrano

KavelsEdit

BewoondEdit

OnbewoondEdit

StudentenhuizenEdit

StudentenverenigingenEdit

Geheim GenootschapEdit

Openbare kavelsEdit

DienstenEdit

TowniesEdit

NPC'sEdit

Around Wikia's network

Random Wiki