Wikia

Niet te verwarren met Stadsbuurt (The Sims: Hot Date).
Stadsbuurt
De Sims 2 Nachtleven Logo.png
Stadsbuurt.png
Op stadskavels kun je alles vinden wat je hartje begeert, dansen, eten, daten en nog veel meer. Kom naar onze stadskavel en ontdek het Nachtleven.
Naam Stadsbuurt
Spel The Sims 2 Nightlife Icon.png De Sims 2: Nachtleven

De Stadsbuurt verschijnt voor het eerst in The Sims: Hot Date en maakt zijn terugkeer in De Sims 2: Nachtleven. Het is in beide spellen een sub-buurt die verschillende nieuwe townies toevoegt, namelijk de downtownies en veel nieuwe kavels bevat.

In de Stadsbuurt verschijnen geen families, het is echter wel mogelijk om in de buurt te wonen, wat veel mensen niet weten. Ook ligt er een mysterieuze familie begraven op Tuintje op je Buik en in het Huis der Gevallen Bomen; namelijk de Termeer familie. Leonie Kosmoskus woonde waarschijnlijk daarna in het Huis der Gevallen Bomen en werd na het overlijden van de familie geteisterd door hun geesten, ook zij overleed op deze kavel.

In de buurt is er ook een gecrashte UFO te vinden, maar de krater is kleiner dan die van Vreemdvoort. Dit verwijst misschien naar de SimCity spellen. Er zijn verschillende soorten kavels zoals: nachtclubs, restaurants, karaokebars, cafés, bowlingbanen, boetieks enzovoorts. Als de De Sims 2: Studentenleven geïnstalleerd is, bevatten sommige kavels ook spullen van dit uitbreidingspakket. De meeste, bewoonbare kavels zijn startershuizen en ze hebben allemaal een oprit en soms ook een garage. Ook brengt het nachtelijke plezier een nieuw wezen met zich mee, namelijk de vampiers.

FamiliesEdit

Jennicor Termeer, Jonathan Termeer, Joosje Termeer, Kevin Termeer, Noëlle Termeer, Kees Termeer, Xavier Termeer, Gabriëlle Termeer
Leonie Kosmoskus

KavelsEdit

Bewoonbare KavelsEdit

Openbare KavelsEdit

DienstenEdit

TowniesEdit

NPC'sEdit

Around Wikia's network

Random Wiki