Wikia

De Sims Wiki

Sim Universiteit

1.533pages on
this wiki
Add New Page
Talk0 Share
Sim Universiteit
De Sims 2 Studentenleven.png
Sim Universiteit.png
De Sim Universiteit is opgericht door een groep Sims die toekomstige generaties van gedegen onderwijs wilde voorzien. Inmiddels is deze universiteit uitgegroeid tot een sociaal en educatief bolwerk met een hoog onderwijsniveau.
Naam Sim Universiteit
Spel The Sims 2 University Icon.png De Sims 2: Studentenleven
Niet te verwarren met Sims Universiteit.

Sim Universiteit is een sub-buurt geïntroduceerd in De Sims 2: Studentenleven als een universiteit. Vaak wordt er gedacht dat dit de universiteit is die bedoeld was voor Droomzicht, maar uiteraard kan deze toegevoegd worden aan iedere buurt. Hoogstwaarschijnlijk is dit ook de universiteit die vermeld staat in de biografie van Vincent Vrijevogel in The Sims.

FamiliesEdit

Het huis Urele-Oresha-Cham is de oudste studentenvereniging op de campus en heeft een lange en eerbiedwaardige geschiedenis. Kunnen de gebroeders het historische huis bijeenhouden, of drijven hun totaal verschillende persoonlijkheden hen uiteen?
§2.143
Allart Pijls, Jonas Rubenstein, Kevin de Beer, Cisko Nova
Tri-Var is het leukste studentenverenigingshuis op de campus, maar zal Klaartje erin slagen nieuwe leden te werven? Met huisgenoten als Hilda en Britta zal dat niet makkelijk zijn.
§1.893
Trudy Samson, Britta Verwaend, Harriët Nuffigman
Sjaan, Martin en Alegra wilden ontsnappen aan de stress van het leven op de campus en hebben besloten hun eigen stek te zoeken. Nemen zij nog deel aan het studentenleven of vereenzamen ze hopeloos?
§1.375
Sjaan Stapel, Maarten Rubenstein, Alegra Droef

Familiedepot familiesEdit

Jim is klaar voor een nieuwe start. Tenslotte weet niemand hier iets van hem af. Maar is het echt zo eenvoudig om je verleden achter je te laten?
§652
Jim Marsman
Hoe kan Nettie, het buurmeisje, in hemelsnaam overweg met die twee nietsnutten? Vinden zij gemeenschappelijke interesses en worden zij vrienden?
§1.497
Nettie Toonder, Jelle Sterrenkind, Tymen Drinkfontein
Erik is voor geen enkele uitdaging bang. Hij is hier alleen naartoe gekomen en vastbesloten er het beste van te maken. Zal iedereen deze unieke benadering van het studentenleven accepteren?
§667
Erik van der Minne

KavelsEdit

BewoondEdit

OnbewoondEdit

StudentenhuizenEdit

Openbare KavelsEdit

StudentenverenigingenEdit

Geheime KavelsEdit

DienstenEdit

TowniesEdit

NPC'sEdit

Around Wikia's network

Random Wiki