Wikia

De Sims Wiki

Siebrand familie

1.535pages on
this wiki
Add New Page
Talk0 Share
Siebrand familie
Naam Siebrand familie [DS2]
Specter familie[DS3]
Aantal Generaties 3 generaties
Familievrienden Gniep familie, Grom familie, Smit familie

De Sims 2 Logo.png
Siebrand Familiefoto.jpg
Beschrijving
Wie ligt er begraven in de tuin van Olijfje Siebrand? Zal de oude mysterieuze buitenstaander haar fortuin nalaten aan haar nichtje Olivia, of (zoals wordt gefluisterd) aan een onbekende erfgenaam?
Gezinsleden Olijfje Siebrand, Olivia Nicodemus
Kavel Doodlopendeweg 13
Kapitaal §41.365
Andere Informatie
Spel The Sims 2 Icon.pngDe Sims 2
Buurt Vreemdvoort
De Sims 3 Midnight Hollow Logo.png
Specter familie.png
Beschrijving
Olive heeft tijdens haar leven al heel wat sterfgevallen moeten verwerken, want al haar relaties liepen op de klippen door noodlottige ongelukken. Omdat ze nog een appeltje met de dood te stellen had, heeft ze hem opgespoord om hem eens flink de waarheid te zeggen. Waar ze niet op gerekend had, was dat ze verliefd op hem zou worden! De relatie was van korte duur, maar ze kwam met een wel heel bijzonder aandenken te zitten. Nu staan zij en haar jonge zoon, dat een bijzonder nerveus kind blijkt te zijn, er helemaal alleen voor.
Gezinsleden Olive Specter, Nervous Onderwerp
Kavel Breebocht 48
Kapitaal §3.000
Andere Informatie
Spel DS3MH Icoon.pngDe Sims 3 Store
Buurt Midnight Hollow

De Siebrand familie[DS2] of Specter familie[DS3] is een standaardfamilie in Vreemdvoort in De Sims 2 bestaande uit Olijfje Siebrand en haar nichtje Olivia Nicodemus. Olijfje is de biologische moeder van Nerveus Figuursma, maar hij is bij haar weggehaald toen hij een kind was en woont nu bij de Gniep familie. Zijn vader is onbekend maar mogelijk is het Magere Hein. Wanneer Olijfje overlijdt gaat de erfenis dan ook naar Nerveus, en niet naar Olivia. In Midnight Hollow, een wereld van De Sims 3 Store keert Olijfje terug als haar Engelse variant Olive Specter met haar zoon Nervous Onderwerp.

De Sims 2Edit

Wanneer er voor het eerst met de familie gespeeld wordt resteren er nog twee dagen voordat Olivia in een volwassene veranderd en ook twee dagen voordat Olijfje zal overlijden.

Er hangt een groot mysterie rond Olijfje en ze draagt waarschijnlijk een donker verleden met zich mee. Aan haar herinneringen te zien is ze voor het altaar laten staan door haar verloofde Graaf E. Doodgeboren en kort daarna overleed hij. Daarna trouwde ze nog vele keren en in alle gevallen overleden haar echtgenoten kort na hun huwelijk. Ook is Olijfje getuigen geweest van de dood van vele NPC's, waarvan de meeste graven nog in haar tuin staan. Deze geesten richten veel schade aan aan haar tuin door vele waterplassen en onkruid te laten verschijnen, waardoor het duidelijk is dat veel van deze geesten boos zijn.

Olivia is na de dood van haar ouders naar haar tante Olijfje gestuurd.

De Sims 3Edit

Zie ook Spector familie.

Olive Specter verschijnt met haar zoon Nervous Onderwerp in Midnight Hollow, een buurt uit De Sims 3 Store. Ze is hier een volwassene terwijl haar zoon nog een peuter is en ze overduidelijk nog de voogdij van haar zoon heeft. In de familiebeschrijving wordt bevestigd dat Nervous een liefdeskind is tussen Olive en de dood.

Op het kerkhof van Midnight Hollow liggen ook drie bekenden van Olive; Rigger Mortis, Hugh Thanasia en Ichabod Specter.

FamilieledenEdit

StamboomEdit

De Sims 2

Peppi Moersma.png
Peppi Moersma
 
Lex Moersma.png
Lex Moersma

Zilvester Nicodemus.png
Zilvester Nicodemus
 
Natalja Nicodemus.png
Natalja Nicodemus

Magere Hein (De Sims 2) II.png
Magere Hein
 
Olijfje Siebrand.png
Olijfje Siebrand
 
Immanuel Siebrand.png
Immanuel Siebrand
 
Manon Nicodemus.png
Manon Nicodemus
 
Casimir Nicodemus.png
Casimir Nicodemus

Nerveus Figuursma.png
Nerveus Figuursma

Olivia Nicodemus.png
Olivia Nicodemus

De Sims 3

Olive Specter.png
Olive Specter
 
Magere Hein (De Sims 3).png
Magere Hein

Nervous Onderwerp.png
Nervous Onderwerp

Around Wikia's network

Random Wiki