Wikia

De Sims Wiki

Rabbit hole

1.510pages on
this wiki
Add New Page
Talk0 Share
Sociaal Konijn.png
Een rabbit hole (letterlijk konijnenhol) is een voorwerp, over het algemeen van enorme grootte en in de vorm van een gebouw. De speler kan het niet betreden en vervaagt zodra de camera te veel inzoomt. Sims kunnen binnen niet gevolgd worden.

FunctiesEdit

De meeste rabbit holes functioneren als werkplaats waar Sims werkzaam zijn. De meeste zijn in een vorm van een gebouw, alhoewel sommige zoals het mausoleum dit niet zijn. Sims kunnen verschillende activiteiten uitvoeren in een rabbit hole zoals het krijgen van een baan, een voorstelling bijwonen, lessen volgen enzovoorts. Sommige rabbit holes geven een bepaalde kavel toewijzing aan openbare kavels. Een rabbit hole geplaatst op een openbare kavel vervangt ook de kavels kaartlabel met een rabbit hole kaartlabel.

In sommige rabbit holes kunnen geïnvesteerd worden, waarbij Sims partners worden en eigenaar van een deel van het bedrijf zijn. Sims die eigenaar zijn van een rabbit hole zijn kunnen die verbouwen en verbeteren zodat de kavel er leuker uit komt te zien en het zelfs hernoemen. Ook kunnen ze Sims ontslaan als ze dat willen.

In sommige carrières en beroepen is het nodig om een rabbit hole te betreden en daar een activiteit uit te voeren om een kans of taak uit te voeren. Bijvoorbeeld als brandweerman moet je soms reageren op een ramp in een rabbit hole. Als Sims dit doen gaan ze gewoon naar binnen en doen hun taak, wat er precies gebeurt is dus niet zichtbaar.

Alhoewel rabbit holes vervagen als je met de camera inzoomt, kunnen spelers met de cameraman view (beschikbaar na het indrukken van de Tab-knop) naar binnen kijken. Alles binnen de gebouwen zijn 2D decoratieve structuren die er voor dienen om het gebouw realistischer te doen lijken als de speler door het raam van buiten naar binnen kijkt. Omgevingsgeluiden kunnen gehoord worden wanneer Sims in een rabbit hole zijn, meestal gerelateerd aan het gebouw waar ze binnen zijn, zoals een schoolbel bij school of het gemompel van Sims in kantoorgebouwen.

Soorten rabbit holesEdit

Soort Functie Werkplaatsen en lessen Opmerkingen UP
Administratie centrum Geen Geen
TS3UL Icon.png
Annex
TS3UL Icon.png
Antieke kluis
TS3SN Icon.png
Arboretum Geen
TS3SN Icon.png
Bistro
TS3 Icon.png
Boekenhandel Geen
TS3 Icon.png
Diner
TS3 Icon.png
Filmstudio Film carrière
TS3LN Icon.png
Gemeentehuis
TS3 Icon.png
Kantoor Geen
TS3 Icon.png
Kuuroord Geen
TS3 Icon.png
Legerbasis
TS3 Icon.png
Manege Geen
TS3P Icon.png
Mausoleum
TS3 Icon.png
Metro Geen
TS3LN Icon.png
Plumbotstadion Geen
DS3VIDT Icoon.png
Politiebureau Geen
TS3 Icon.png
School
TS3 Icon.png
Skydiving centrum Geen
TS3Shop Icon.png
Stadion
TS3 Icon.png
Sterrenobservatorium
DS3VIDT Icoon.png
Supermarkt
TS3 Icon.png
Theater
TS3 Icon.png
Universiteit College lessen
TS3UL Icon.png
Verlaten pakhuis Geen
TS3 Icon.png
Wetenschapslab
TS3 Icon.png
Woonwagen Geen
TS3SN Icon.png
ZEFIER halte Geen
DS3VIDT Icoon.png
Ziekenhuis
TS3 Icon.png

Lijst van rabbit holesEdit

Around Wikia's network

Random Wiki