Wikia

Sociaal Konijn
Een rabbit hole (letterlijk konijnenhol) is een voorwerp, over het algemeen van enorme grootte en in de vorm van een gebouw. De speler kan het niet betreden en vervaagt zodra de camera te veel inzoomt. Sims kunnen binnen niet gevolgd worden.

FunctiesEdit

De meeste rabbit holes functioneren als werkplaats waar Sims werkzaam zijn. De meeste zijn in een vorm van een gebouw, alhoewel sommige zoals het mausoleum dit niet zijn. Sims kunnen verschillende activiteiten uitvoeren in een rabbit hole zoals het krijgen van een baan, een voorstelling bijwonen, lessen volgen enzovoorts. Sommige rabbit holes geven een bepaalde kavel toewijzing aan openbare kavels. Een rabbit hole geplaatst op een openbare kavel vervangt ook de kavels kaartlabel met een rabbit hole kaartlabel.

In sommige rabbit holes kunnen geïnvesteerd worden, waarbij Sims partners worden en eigenaar van een deel van het bedrijf zijn. Sims die eigenaar zijn van een rabbit hole zijn kunnen die verbouwen en verbeteren zodat de kavel er leuker uit komt te zien en het zelfs hernoemen. Ook kunnen ze Sims ontslaan als ze dat willen.

In sommige carrières en beroepen is het nodig om een rabbit hole te betreden en daar een activiteit uit te voeren om een kans of taak uit te voeren. Bijvoorbeeld als brandweerman moet je soms reageren op een ramp in een rabbit hole. Als Sims dit doen gaan ze gewoon naar binnen en doen hun taak, wat er precies gebeurt is dus niet zichtbaar.

Alhoewel rabbit holes vervagen als je met de camera inzoomt, kunnen spelers met de cameraman view (beschikbaar na het indrukken van de Tab-knop) naar binnen kijken. Alles binnen de gebouwen zijn 2D decoratieve structuren die er voor dienen om het gebouw realistischer te doen lijken als de speler door het raam van buiten naar binnen kijkt. Omgevingsgeluiden kunnen gehoord worden wanneer Sims in een rabbit hole zijn, meestal gerelateerd aan het gebouw waar ze binnen zijn, zoals een schoolbel bij school of het gemompel van Sims in kantoorgebouwen.

Soorten rabbit holesEdit

Soort Functie Werkplaatsen en lessen Opmerkingen UP
Administratie centrum Geen Geen
DS3ST Icoon
Annex
DS3ST Icoon
Antieke kluis
DS3BN Icoon
Arboretum Geen
DS3BN Icoon
Bistro
DS3 Icoon
Boekenhandel Geen
DS3 Icoon
Diner
DS3 Icoon
Filmstudio Film carrière
DS3NM Icoon
Gemeentehuis
DS3 Icoon
Kantoor Geen
DS3 Icoon
Kuuroord Geen
DS3 Icoon
Legerbasis
DS3 Icoon
Manege Geen
DS3B Icoon
Mausoleum
DS3 Icoon
Metro Geen
DS3NM Icoon
Plumbotstadion Geen
DS3VidT Icoon
Politiebureau Geen
DS3 Icoon
School
DS3 Icoon
Skydiving centrum Geen
TS3Shop Icon
Stadion
DS3 Icoon
Sterrenobservatorium
DS3VidT Icoon
Supermarkt
DS3 Icoon
Theater
DS3 Icoon
Universiteit College lessen
DS3ST Icoon
Verlaten pakhuis Geen
DS3 Icoon
Wetenschapslab
DS3 Icoon
Woonwagen Geen
DS3BN Icoon
ZEFIER halte Geen
DS3VidT Icoon
Ziekenhuis
DS3 Icoon

Lijst van rabbit holesEdit