Wikia

De Sims Wiki

Plezant familie

1.525pages on
this wiki
Add New Page
Talk0 Share
Plezant familie
Naam Plezant familie
Aantal Generaties 4 generaties
Familievrienden Boersema familie, Oud familie, Blut familie, Dromer familie, Langerak familie
The Sims Logo.png
The Sims Unleashed 06.jpg
Gezinsleden Piet Plezant, Petra Plezant, Patrick Plezant, Paulien Plezant
Andere Informatie
Spel The Sims Icon.pngThe Sims
Bespeelbaarheid Familiedepot
Buurt Buurt 1
De Sims 2 Logo.png
PlezantFamilieFoto.jpg
Beschrijving
Zo op het eerste gezicht lijken Patrick en Marie-Louise Plezant het goed voor elkaar te hebben, maar is hun liefde slechts een flinterdunne schijnvertoning? En kunnen Angela en Lotte de juiste keuzes maken in de liefde?
Gezinsleden Patrick Plezant, Marie-Louise Plezant, Angela Plezant, Lotte Plezant
Kavel Simlaan 215
Kapitaal §2,250
Andere Informatie
Spel The Sims 2 Icon.pngDe Sims 2
Buurt Droomzicht
De Sims 3 Sunlit Tides Logo.png
Plezant Famile (Sunlit Tides).png
Beschrijving
'
Gezinsleden Patrick Plezant, Marie-Louise Plezant
Kavel 1 Ocean Overlook
Kapitaal §25,000
Moeilijkheid 2 van de 6
Andere Informatie
Spel DS3SLT Icoon.pngDe Sims 3 Store
Buurt Sunlit Tides

De Plezant familie is een standaard familie in The Sims, De Sims 2 en De Sims 3. Ze zijn één van de weinige families die in alle series van The Sims voorkomen.

Opvallend is dat in De Sims 2 Piet en Paulien zijn vervangen door Sjefke en Jennifer. Hoogstwaarschijnlijk zijn dit wel dezelfde Sims, als zij in de Engelse versie van het spel wel nog dezelfde namen hebben. Sjefke en Jennifer zijn niet de enige Sims waarbij vertalingsfouten zijn gemaakt, zo is de Boersema familie helemaal van naam veranderd.

The SimsEdit

In The Sims bestaat de familie Plezant uit vier leden: Piet Plezant , Petra Plezant , Patrick Plezant en Paulien Plezant . Ze staan nog in het familiedepot. Het is aan de speler zelf om hen een plaatsje in de buurt te geven.

De Sims 2 Edit

25 jaar later woont de familie Plezant in Droomzicht. Sjefke en Petra zijn ondertussen overleden en Patrick en Jennifer hebben ondertussen een eigen gezin gesticht. Patrick is getrouwd met Marie-Louise Plezant en vader van tweeling Angela en Lotte terwijl Jennifer getrouwd is met John Boersema en een dochter genaamd Loesje heeft.

Patrick en zijn gezin wonen op Simlaan 125, naast de van de Kerkhof familie. Het huis heeft 2 verdiepingen en een grote tuin erom heen met een zwembad. Op de benedenverdieping bevinden zich de keuken met een eetkamer, een woonkamer, de slaapkamer van Patrick en Marie-Louise, 2 badkamers en een hobbyruimte. Op de bovenverdieping zijn er de slaapkamers van Angela en Lotte en nog een badkamer. De totale waarde van het huis bedraagt: §104,000.

Van buitenaf lijkt de familie Plezant een normaal gezin, maar de werkelijkheid bewijst het tegendeel. Terwijl Marie-Louise zich concentreert op haar politieke carrière, verliest ze de aandacht op haar man Patrick. Ondertussen heeft Patrick al troost gevonden bij de schoonmaakster Katherine Langerak, met wie hij een affaire heeft. Hun tweelingdochters zijn dan weer verwikkeld in een vete. Terwijl Angela de voorbeeldige dochter is, is Lotte een rebelse tiener. Dat zorgt soms voor spanningen tussen de meisjes. Angela verliefd op de rebelse Douwe Blut die in de wereld van criminaliteit zit en Lotte op Dirk Dromer die het moeilijk heeft na de dood van zijn moeder.

De Sims 3Edit

In De Sims 3 verschijnen Patrick en Marie-Louise als jongvolwassene vlak na hun huwelijk. Ze vieren hun huwelijksreis op het tropische Sunlit Tides.

FamilieledenEdit

TriviaEdit

  • Wanneer je voor het eerst met de familie Plezant speelt, is het aan jou om de relatie voort te zetten tussen Patrick en Katherine. Wanneer Marie-Louise en de tweeling weg zijn kan je Katherine bellen. Even later krijgt Marie-Louise een carrière kanskaart en wordt ontslagen of gedegradeerd tenzij je dat negeert. Marie-Louise komt dan vroeger thuis en meestal betrapt ze Patrick met Katherine.
  • Angela en Lotte zijn een tweeling

Around Wikia's network

Random Wiki