Wikia

DS4 Oudere
Oudere

Oudere is een levensfase in De Sims 2, De Sims 3 en De Sims 4. Ook verschijnt het in De Sims Levensverhalen en De Sims Eilandverhalen. Opvallend genoeg verschijnen ze niet in De Sims Dierenverhalen.

The SimsEdit

In The Sims komt de oudere levensfase niet voor, aangezien Sims in The Sims niet ouder worden. Er zijn echter wel een paar hoofd en lichaamskenmerken waardoor het uiterlijk van een Sim veranderd kan worden en kan lijken op een oudere. Voorbeelden hier van zijn bijvoorbeeld Karel van de Kerkhof en Désirée Kat', maar meer dan een aangepast uiterlijk is het niet. Dit betekent dat vrouwelijke Sims die als oudere verschijnen in het spel zoals Cornelia van de Kerkhof en Désirée nog steeds kinderen kunnen hebben.

De Sims 2 en De Sims VerhalenEdit

Oudere is de laatste levensfase in De Sims 2. Meestal hebben Sims grijs haar (tenzij degene een aangepast kapsel heeft, deze kan ook een andere kleur zijn) en een ronde rug tijdens deze levensfase. Spelers met Nachtleven zullen zien dat ouderen grijs haar hebben met chemiefactoren, zelfs als diegene een aangepast kapsel draagt dat niet grijs is.

De Sims (spelcomputer)Edit

De Sims 3Edit

De Sims 4Edit

Carriere Schrijver DS4
Dit onderdeel moet uitgebreid worden.
Deze pagina heeft nog meer informatie nodig. Kan jij deze pagina verbeteren? bewerk de pagina dan meteen!
Carriere Schrijver DS4
Deze pagina is nog in ontwikkeling.
Kan jij deze pagina verbeteren? bewerk de pagina dan meteen!