Wikia

De Sims Wiki

Ongeboren Baby Blut

1.649pages on
this wiki
Add New Page
Talk0 Share
Ongeboren Baby Blut
Naam Ongeboren Baby Blut
Geslacht Man Man
Blut familie
Ouders Wendy Blut, Steef Blut Overleden.png
Broers en/of zussen Douwe BlutBroer, Bastiaan BlutBroer
De Sims 2 Logo.png
Ongeboren Baby Blut.png
Leeftijd TS3-Baby.png Ongeboren
Levensstaat Mens.png Sim
Uiterlijk
Haarkleur TS2 Black Hair.png Zwart
Oogkleur TS2 Grey Eyes.png Grijs
Huidskleur Skin-light.png Licht
Andere Informatie
Spel The Sims 2 Icon.png De Sims 2
Bespeelbaarheid Ongeboren
Buurt Droomzicht

Ongeboren baby Blut is de zoon van Wendy Blut en de overleden Steef Blut. Hij heeft 2 broers: Douwe en Bastiaan. Wendy is zwanger van hem wanneer je voor het eerst met haar gezin speelt.

Genen MysterieEdit

Wanneer de baby geboren is zal het altijd zwart haar en grijze ogen hebben, ook zal hij bijna een exacte (mannelijke) kopie van Wendy zijn. Afsluiten zonder opslaan en daarna terugkeren om de bevalling opnieuw te doen zal niet helpen om het geslacht of uiterlijk te veranderen. Dat komt omdat Steef genetisch gezien niet gekoppeld is als vader en daarom alleen Wendy als moeder heeft. Wanneer een Sim een kind met zichzelf krijgt is het altijd een exacte kopie van het andere geslacht dan de Sim die zwanger is, het meest voorkomend een jongen dus. De jongen krijgt dus alleen de genen door van Wendy en niet van Steef.

Ook kloppen Wendy's herinneringen niet; Bastiaan is geboren na de dood van Steef en dat betekent dat Wendy pas zwanger geraakt kan zijn van hun ongeboren kind na zijn dood en dit is niet mogelijk. Toch wordt Steef als vader herkend door het spel. Mocht je de ongeboren baby aan Steef willen koppelen, zodat hij meer op zijn vader lijkt, of zodat er een kans is dat Wendy en Steef een dochter krijgen kan je hier een tutorial lezen over hoe je dat doet.

Around Wikia's network

Random Wiki