Wikia

De Sims Wiki

Oasis Springs

1.649pages on
this wiki
Add New Page
Talk0 Share
Oasis Springs
Oasis Springs
Wereld in De Sims 4
Oasis Springs
De Sims 4 Logo V2.png
Oasis Springs.png
Dit is een oase in de prachtige hete woestijn. Tussen de talloze wuivende palmen komen allerlei culturen samen. Dankzij de weelderige planten is het hier heerlijk fleurig. In Oasis Springs kun je even heerlijk aan de felle zon ontsnappen, zo lang je dit wonderlijke plekje tenminste weet te ontdekken.
Naam Oasis Springs
Spel DS4 Icoon.png De Sims 4
OS Icoon.png
Oasis Springs (Oase Lentes) is een wereld die geïntroduceerd is in De Sims 4 samen met Willow Creek. Het bevind zich in het midden van de woestijn en lijkt op de sub-urbische stad Las Vegas.

FamiliesEdit

Het is geen meidenhuis meer nu Heethart-matriarch Katrina haar huissleutel aan speeltje Don heeft gegeven. Zal Don met drie pittige en aantrekkelijke dames in huis trouw kunnen blijven, of zal hij het met een van de andere Heethart-dames aanleggen?
§28.500
Dina Heethart, Nina Heethart, Katrina Heethart, Don Lothario
Dit huishouden lijkt regelrecht uit een tv-serie te zijn weggelopen. Welke vreemde avonturen zullen de speelse Zoe, relaxte Mitchell, gefrustreerde vrouwenversierder J en intellectueel Gavin deze week allemaal beleven? Stem af en ontdek het zelf!
§14.000
J. Huntington III, Mitchell Kalani, Gavin Richards, Zoe Patel
De familie Landgraaf lijkt de perfecte familie; rijk, goedgemanierd, briljant. Maar zowel Nancy als Geoffrey verbergen iets. Zullen hun geheimen hen uiteen drijven, of zullen ze een rijk en onbezorgd leventje blijven leiden?
§85.000
Geoffrey Landgraaf, Nancy Landgraaf, Malcolm Landgraaf
Johnny Zest heeft de artiestennaam en de droom, maar misschien niet het talent... Verstoten door de familie Landgraaf omdat hij met school is gestopt, wil Johnny nu op eigen houtje rijk en beroemd worden als stand-up komiek.
§3.590
Johnny Zest

BuurtenEdit

Binnen de wereld van Oasis Springs bevinden zich zes buurten, met één geheime kavel. Er zijn 16 woonkavels

Geheime kavelEdit

KavelsEdit

Lege KavelsEdit

  • Aride Richel
  • Het Strandhuis
  • Stoffige Bouwput

BewoondEdit

OnbewoondEdit

Openbare KavelsEdit

Around Wikia's network

Random Wiki