Wikia

O jaa Afbeelding 1
O jaa!
Interactie in HRL IcoonThe Sims 2 IconTSLS IconTSPS IconTSCS IconTS3 IconTSM IconDS4 Icoon
DS4 Heet Hart Icoon
 
Dit artikel heeft te maken met volwassen onderwerpen zoals seksualiteit en geslachtsgemeenschap en alhoewel niet heel expliciet, kan het schokkend zijn. Als je een andere pagina op De Sims Wiki wilt bezoeken klik dan alseblieft hier.
DS4 O jaa Icoon
Ojaa! (Engels; WooHoo) wordt gebruikt in De Sims 2, De Sims 3 en De Sims 4 als een eufemisme voor geslachtsgemeenschap. Ojaa! interacties kunnen worden uitgevoerd tussen twee Sims, ongeacht geslacht, die een zeer hoge relatiescore met elkaar hebben.

Tijdens een O jaa! verschijnt er vuurwerk[DS2] of dwarrelen er hartjes[DS3][DS4] boven het bed. Door O Jaa! te doen stijgen zowel de sociale als plezierbehoeftes van beide Sims. De O jaa! optie is altijd zonder het gevolg van een baby of zwangerschap. Als Sims Proberen voor een kindje wordt dit ook beschouwd als een O jaa!

The Sims: Het Rijke LevenEdit

Vanaf The Sims: Het Rijke Leven is de optie 'Spelen in Bed' beschikbaar, wat de voorloper was van de 'Ojaa!' interactie. Later werd dit ook mogelijk in bubbelbaden in The Sims: Hot Date en The Sims: Op Vakantie.

De Sims 2Edit

Als de speciale gebeurtenissen camera is ingeschakeld in De Sims 2levert dit een animatiefilmpje op. Sims krijgen van 'Ojaa!' ook een herinnering als het hun allereerste keer is[Studentenleven] of als het hun eerste keer met die persoon is. In dat laatste geval krijgt je Sim telkens een nieuwe herinnering als hij 'Ojaa!' doet met een nieuwe of andere Sim.

Het verschil tussen 'Ojaa!' en 'Proberen voor een Kindje' is dat er bij 'Ojaa!' geen kans op zwangerschap is. In De Sims 2 zal echter de wens vervuld worden als je Sim wenst 'Ojaa!' te doen maar de interactie 'Proberen voor een kindje' wordt gebruikt, dit wordt als één en dezelfde gezien. Hetzelfde geldt voor de herinneringen van een Sim.

De Sims 3Edit

In De Sims 3 hoeven Sims niet per se een hoge relatiescore te hebben om 'Ojaa!' te kunnen doen. Ze moeten elkaar echter wel 'Uiterst onweerstaanbaar' vinden tijdens een gesprek om de optie 'Ojaa!' of 'Proberen voor een Kindje' te kunnen uitvoeren.

DS4 duster icoon
Dit artikel is een rommeltje!
Kan jij dit artikel verbeteren? bewerk de pagina dan meteen!