Wikia

Nerveus Figuursma
Biografie
Naam Nerveus Figuursma
Geslacht Man Man
De Sims 2 Logo
Nerveus Figuursma (verborgen)
Een van zijn hobby's is het zenuwachtig trillen en knipperen met zijn ogen.
Biografie
Leeftijd TS3-Adult Volwassene
Staat Normaal Normaal
Uiterlijk
Haarkleur TS2 Black Hair Zwart
Oogkleur TS2 Brown Eyes Bruin
Huidskleur Skin-light Licht
Lichaamsvorm Thin Dun
Persoonlijkheid
Wens Family Familie
Sterrenbeeld Waterman Waterman
Overige informatie
Spel The Sims 2 Icon De Sims 2
Bespeelbaarheid Onbespeelbaar
Buurt Vreemdvoort
Niet te verwarren met Nerveus Figuursma.

Deze versie van Nerveus Figuursma is verborgen in het spel en kan gevonden worden met behulp van SimPE. Dit is de Nerveus waarvan Olijfje een herinnering van zijn geboorte heeft. Het is onduidelijk of Magere Hein daadwerkelijk de vader van Nerveus is, aangezien de Siebrand familie allemaal een donkere huidskleur hebben en Magere Hein geen DNA heeft, technisch gezien zou het dus onmogelijk zijn voor Nerveus om een lichte huidskleur te hebben.

Er zijn een paar dingen die er op doen lijken dat deze Nerveus degelijk wel bespeelbaar is geweest; zo is dit de Nerveus die in de foto's van het verhaallijn van de Gniep familie gebruikt werd en heeft deze Nerveus herinneringen, wat bijzonder is voor een verborgen Sim. Via SimPE kan ook gezien worden dat hij zijn tante Manon en nichtje Olivia Nidoodemus ook daadwerkelijk als zijn tante en nichtje beschouwt. De bespeelbare Nerveus heeft geen relaties met zowel Manon als Olivia.

De verborgen Nerveus was ook nog te zien in een oud De Sims 2 filmpje Friday the 13th (Vrijdag de 13e). Waarin hij allerlei teleurstellingen en lijdenswegen ondergaat. Opvallend aan dit filmpje is dat zijn stem die van een tiener is.

GallerijEdit

Around Wikia's network

Random Wiki