Wikia

De Sims Wiki

Magie (buurt)

1.535pages on
this wiki
Add New Page
Talk0 Share
Magie
De Sims 2 Appartmentsleven Logo.png
Magie Buurt.png
Naam Magie
Spel The Sims 2 Apartment Life Icon.png De Sims 2: Appartementsleven

Magie is een geheime sub-buurt geïntroduceerd in De Sims 2: Appartementsleven. Het wordt automatisch aan elke buurt toegevoegd na de installatie van Appartementsleven. Het doel van de buurt is het toevoegen van de sociale klasses.

FamiliesEdit

Familiedepot familiesEdit

Na een vol en heerlijk leven vinden de Goedhardts het tijd om iets van de wereld te zien! Staan ze voor het grootste avontuur van hun leven?
§38.765
Herbert Goedhardt, Fatima Goedhardt
Na de te vroege dood van hun ouders worden de geadopteerde Nieuwkoopjes geconfronteerd met het feit dat ze afzonderlijk in een nieuw pleeggezin worden ondergebracht, of dat ze een onzekere, maar wel gezamenlijke toekomst hebben. Lukt het ze om zonder de ouderlijke wijsheid elkaar de veiligheid en zorg te bieden die hun adoptieouders ze boden?
§47.869
Gerda Nieuwkoop, Gorter Nieuwkoop, Gabriella Nieuwkoop, Guido Nieuwkoop, Georgina Nieuwkoop, Gerrit Nieuwkoop
Nathan heeft de behoefte om zijn vertrouwde omgeving te verlaten en naar een nieuwe stad te verhuizen altijd sterk gevoeld. Marloes houdt heel veel van hem en zou hem tot in elke uithoek volgen. Waar komen ze uiteindelijk terecht? Worden ze gelukkig op de nieuwe stek?
§34.960
Nathan Gaffelaar, Marloes Gaffelaar, Tijl Gaffelaar

KavelsEdit

Geheime KavelsEdit

DienstenEdit

TowniesEdit

NPC'sEdit

Buurt beschikbaarEdit

Als je Appartementsleven of een (accesoires)pakket er na hebt is het buurtterrein van Magie beschikbaar om een eigen buurt op te maken,het bestaat uit 2 straten in een vierkant,gescheiden door een kloof,het is een terrein met veel rotspieken.

Around Wikia's network

Random Wiki