Wikia

Isaak Bel
Biografie
Naam Isaak Bel
Geslacht Man Man
Bel familie
Relaties Hansje BelGetrouwd
Kinderen Daniel BelZoon
Burgerlijkestaat Getrouwd
De Sims 2 Vrije Tijd Logo
Isaak Bel
Isaak heeft een goed leven en is aardig op weg op de ladder van zijn droomcarrière. Kan hij de top bereiken zonder zijn familie ongelukkig te maken?
Biografie
Leeftijd TS3-Adult Volwassene
Staat Mens Sim
Opleiding en carrière
Werk Entertainment career Mimespeler
Uiterlijk
Haarkleur TS2 Brown Hair Bruin
Oogkleur TS2 Grey Eyes Grijs
Huidskleur Skin-medium Gemiddeld
Lichaamsvorm Thin Dun
Persoonlijkheid
Wens Popularity Populariteit
Sterrenbeeld Boogschutter Boogschutter
Verleidelijkheden Glasses Brillen
Vaardigheid Charisma Charismatisch
Afknapper Lycanthropy Weerwolfziekte

Overige informatie
Spel The Sims 2 FreeTime Icon De Sims 2: Vrije Tijd
Buurt Wenswijk

Isaak Bel is een standaard en bespeelbare Sim in De Sims 2: Vrije TijdHij woont met zijn vrouw Hansje, zijn zoon Daniel en zijn schoonzus Samantha Waardenberg in Wenswijk.

BiografieEdit

Isaak werkt in de carrière Entertainment als mimespeler. Voor het enthousiasme voor de hobby 'Film & Literatuur' heeft hij 6 punten. Voor de hobby 'Kunst & Knutselen', dat ook zijn voorbestemde hobby is, heeft 1 punt. Hoewel hij in de Entertainment werkt, is zijn levenswens: Balletdanser van wereldklasse worden.

Volgens zijn herinneringen is hij EBVs met zijn buur Victor Wensveld, maar in het spel zelf zijn ze alleen beste vrienden. Het gekke is dat Isaak, in zijn tienerjaren, zijn eerste kus met Elizabeth Wensveld, Victors vrouw, had en dat Victor zijn eerste kus met Hansje Bel, Isaaks vrouw, had. Toch hebben ze nog steeds een goede relatie, omdat Isaak vrienden is met Elizabeth.

Isaak heeft vreemde herinneringen. Net zoals elke Sim in Wenswijk heeft hij een herinnering van het opgroeien van baby naar peuter, terwijl dit in een normale gameplay niet voorkomt. Hij heeft ook een positieve herinnering aan 'Een slecht jeugd gehad'.

Around Wikia's network

Random Wiki