Wikia

De Sims Wiki

Hooghe Vlakten

1.650pages on
this wiki
Add New Page
Talk0 Share
Hooghe Vlakten
De Sims Dierenverhalen Logo.png
Hooghe Vlakten.png
Alice de Wit heeft het huis van haar grootouders geërfd. Ze is net weer naar Hooghe Vlakten verhuisd om het huis te betrekken, maar ze heeft grote financiële problemen. Als hongerleidend kunstenaar komt ze niet helemaal rond, maar ze is vastbesloten om voor een beter leven te zorgen voor zichzelf en haar hond Sam. Als ze de belasting niet kan betalen, moet ze misschien verhuizen. Haar vrienden Anke en Thomas staan altijd klaar om haar te helpen. Alice moet een manier bedenken om haar huis te redden!
Naam Hooghe Vlakten
Spel TSPS Icon.png De Sims Dierenverhalen

Hooghe Vlakten is de buurt waar Alice's verhaal Beste van de Show afspeelt in De Sims Dierenverhalen. De buurt is bekend voor zijn hondenshows.

FamiliesEdit

Bespeelbare familiesEdit

Harry en zijn hond Simon zijn nu al maanden aan het trainen voor de SimCity hondenshow van Hooghe Vlakten. Hij is ervan overtuigd dat ze zullen winnen, maar hij heeft een sterke tegenstander aan Diana van Zaai.
§64,520
Harry Benul, Simon Benul
Anke woont net zo lang in Hooghe Vlakten als Alice de Wit. Zij en Alice zijn beste vriendinnen. Ankes hond Robbie is vriendelijk en speels, maar erg hyper. Anke is op zoek naar niet al te serieus romantisch vermaak.
§5,632
Anke Bloemen, Robbie Bloemen
Alice de Wit heeft het huis van haar grootouders geërfd. Ze is net weer naar Hooghe Vlakten verhuisd om het huis te betrekken, maar ze heeft grote financiële problemen. Als hongerleidend kunstenaar komt ze niet helemaal rond, maar ze is vastbesloten om voor een beter leven te zorgen voor zichzelf en haar hond Sam.
§121,833
Alice de Wit, Sam de Wit
Melissa gebruikt meditatie en haar astrologische schema's om de juiste training te bepalen voor haar dobermann Bruno. Ze is kortaf tegen iedereen die haar stoort tijdens de training van haar hond.
§545
Melissa Gareel, Bruno Gareel
Thomas is al jaren stiekem verliefd op Alice, maar hij is te verlegen om haar zijn ware gevoelens te tonen. Als Alice onverwachts weer in Hooghe Vlakten komt wonen, vraagt Thomas zich af of dit misschien een tweede kans is om haar zijn liefde te tonen. Thomas wil graag politieagent worden, maar hij voelt zich niet zeker genoeg. Misschien verdwijnt zijn verlegenheid als hij de moed kan opbrengen om Alice zo goed mogelijk te helpen.
§2,299
Thomas Janssen, Lucy Janssen
Het lijkt misschien of coach Pulver en zijn hond Bonk niet zitten te wachten op sociaal contact, maar de coach is een echte feestneus en zijn hond Bonk is verrassend vriendelijk tegen mensen die hem een beetje kennen.
§9,109
Coach Pulver, Bonk Pulver
Barry en Dave zijn ordinaire straatboeven die door Diana van Zaai zijn ingehuurd om haar te helpen. Barry heeft de spieren en Dave de hersens. Barry is eigenlijk een slachtoffer van de omstandigheden. Hij heeft de enige baan genomen die hij kon vinden, waarin hij moet samenwerken met Dave. Barry ziet er gevaarlijk uit, maar hij is een echte softie. Vooral als het om dieren gaat.
§2,795
Dave Mortadella, Barry van Doorn, Indie van Doorn
Diana van Zaai is een rijke, meedogenloze landeigenaresse die heel Hooghe Vlakten in handen wil krijgen. Ze was ooit een hele goede hondentrainer en haar hond Snoepie (nu met pensioen) is voormalig kampioen van de hondenshow van Hooghe Vlakten. Door omstandigheden overweegt Diana om nog één keer met haar hond aan de hondenshow mee te doen.
§358,100
Diana van Zaai, Snoepie van Zaai

Familiedepot familiesEdit

Richard Matthijssen is een gepensioneerd jurylid van hondenshows. Na twintig jaar werkzaam te zijn geweest bij de Sims Regionale Hondenshows, is hij met pensioen gegaan en heeft hij een huis gekocht in de gemeenschap waarvan hij is gaan houden. Zijn hond Mona is zijn lust en zijn leven.
§120,000
Richard Matthijssen, Mona Matthijssen
Wodan, de jarenlange metgezel van Otis, is een voormalige showkampioen en ingewijde in de beroemde Poottechniek. Wodan is blij dat Otis waarschijnlijk een waardige student en opvolger heeft gevonden.
§100
Otis Veldhuis, Wodan Veldhuis

KavelsEdit

BewoondEdit

OnbewoondEdit

Openbare KavelsEdit

DienstenEdit

TowniesEdit

Sims

Huisdieren

NPC'sEdit

Around Wikia's network

Random Wiki