Wikia

The Sims Beestenboel Logo.png
Historisch Stadshart
Historisch Stadshart.jpg
Naam Historisch Stadshart
Spel The Sims: Beestenboel

Het Historisch Stadshart is geïntroduceerd in The Sims: Beestenboel en is een toevoeging aan de bestaande Buurt 1 of Buurt 2. Het originele deel van de buurt bevindt zich nu rechtsbovenin terwijl het nieuwe deel de linkerkant bevat. Het Historisch Stadshart bevindt zich in elke buurt en is ook in elke buurt hetzelfde. Het bevat vele nieuwe winkels en dierenwinkels in SimCity.

De stichter van het Historisch Stadshart, Karel van de Kerkhof vormde de stad terwijl hij naar een beter leven zocht voor zijn vrouw Cornelia en zoon Christiaan. Het gebied links van de rivier bevat vooral woonkavels. Het kleinere deel rechts van de rivier lijkt het wat rijkere deel van de stad, waar ook de familie van de Kerkhof familie zich bevindt.

Het Historisch Stadshart zou vermoedelijk gebaseerd zijn op de stad New Orleans; rijk aan jazz muziek, de architectuur en verschillende voodooshops. Ook zou het Historisch Stadshart de voorloper van Droomzicht zijn, rond het gebied waar de familie Van de Kerkhof is gevestigd.

Het Historisch Stadshart wordt op verschillende kanskaarten in De Sims 2 genoemd, hierin wordt het als een ouder district beschouwd met een rijke geschiedenis.

FamiliesEdit

§1,522

Mama Boersma, Erwin Boersma, Bobo Boersma, Tarzan Boersma, Johan Boersma

§1,529

Désirée Kat, Zwiep Kat, Kees Kat, Pim Kat, Poekie Kat

§4,167

Leon Modaal,, Madelon Modaal, Sjonnie Modaal, Bello Modaal

§5,400

Karel van de Kerkhof, Cornelia van de Kerkhof, Hecabe van de Kerkhof, Meneloos van de Kerkhof

§1,373

Paulien Verwoerd, Luna Verwoerd

KavelsEdit

BewoondEdit

OnbewoondEdit

OnbebouwdEdit

Openbare KavelsEdit

Around Wikia's network

Random Wiki