Wikia

De Sims Wiki

Heethart familie

1.525pages on
this wiki
Add New Page
Talk0 Share
Heethart familie
Naam Heethart familie[DS2] [DS4]
Caliente familie[DS3]
Aantal Generaties 4 generaties
Familievrienden van de Kerkhof familie, Vrijevogel familie, Blut familie, Bigoli familie
De Sims 2 Logo.png
HeethartFamilieFoto.jpg
Beschrijving
Was het niet meer dan toeval dat de gezusters Heethart ten tonele verschenen op hetzelfde ogenblik dat Cora verdween? En ligt hun interesse in Christiaan op het fysieke vlak, of het fiscale?
Gezinsleden Dina Heethart, Nina Heethart
Kavel Hoofdstraat 170
Kapitaal §1,040
Andere Informatie
Spel The Sims 2 Icon.pngDe Sims 2
Buurt Droomzicht

De Heethart familie verschijnt voor het eerst in De Sims 2 in de buurt Droomzicht. Ze keren terug in De Sims 3 in Barnacle Bay en in Oasis Springs in De Sims 4.

De Sims 3 StoreEdit

Hoofdartikel: Caliente huishouden.

De gezusters Heethart keren terug in Barnacle Bay, een buurt die gedownload kan worden in De Sims 3 Store. Doris (Dina) en Nyssa Caliente (Nina) wonen daar samen met hun huisgenoot Luisa Libros.

De Sims 4Edit

Hoofdartikel: Heethart huishouden.

De Sims 2Edit

De gezusters Heethart, bestaande uit de tweeling Dina en Nina Heethart wonen in de Hoofdstraat 170 te Droomzicht. Ze zijn de dochters van Richard en Natasja Heethart en de kleindochters van Nestor Heethart en Bevruchting Technicus 7 en van Tariq en Benazir Al Mahmoud. Dat betekent dus dat ze een gemengde roots hebben. Ze zijn 1/2 Arabisch, 1/4 Spaans en 1/4 Alien.

Dina en Nina zijn tegengestelden van elkaar. Terwijl Nina verlegen, net en serieus is, is Dina sociaal, slordig en speels. Daarom hebben ze ook verschillende sterrenbeelden. Dat is niet zo verwonderlijk in The Sims dat tweelingen en verschillend sterrenbeeld hebben.

Dina lijkt aantgetrokken tot oudere mannen. Ze is de weduwe van Vincent Vrijevogel, die gestorven is van ouderdom, en is verliefd op Christiaan van de Kerkhof. Beide mannen hebben een band met Cora van de Kerkhof. Vincent is haar broer en Christiaan haar man. Volgens de familiebiografie zijn de zusjes verschenen op het moment dat Cora verdwenen was. Misschien hebben zij iets te maken met haar verdwijning, want Dina is vermoedelijk 'verliefd' op Christiaans geld en Cora stond misschien daarom in de weg.

Ondanks dat Dina een relatie heeft met Christiaan, hebben zowel zij als haar zus gevoelens voor hun buurman Stefano Bigoli. Echter weten ze het niet van elkaar dat ze zich beiden aangetrokken voelen tot Stefano.

FamilieledenEdit

Around Wikia's network

Random Wiki