Wikia

Hansje Bel
Biografie
Naam Hansje Bel
Geslacht Vrouw Vrouw
Bel familie
Broers of zussen Samantha WaardenbergZus
Relaties Isaak BelGetrouwd
Kinderen Daniel BelZoon
Burgerlijkestaat Getrouwd
De Sims 2 Vrije Tijd Logo.png
Hansje Bel.jpg
Hansje Bel ontmoette Elizabeth Wensveld op de middelbare school. Sindsdien zijn ze onafscheidelijk. Zelfs toen ze trouwden en elk hun eigen gezin gingen stichten is daar geen verandering in gekomen.
Biografie
Leeftijd TS3-Adult.png Volwassene
Staat Mens.png Sim
Opleiding en carrière
Werk Dans Achtergronddanseres
Uiterlijk
Haarkleur TS2 Black Hair.png Zwart
Oogkleur TS2 Brown Eyes.png Bruin
Huidskleur Skin-dark.png Donker
Lichaamsvorm Dun Dun
Persoonlijkheid
Wens Family.png Familie
Sterrenbeeld Boogschutter.png Boogschutter
Overige informatie
Spel The Sims 2 FreeTime Icon.png De Sims 2: Vrije Tijd
Buurt Wenswijk

Hansje Bel (geboortenaam Waardenberg) is een standaard en bespeelbare Sim in De Sims 2: Vrije TijdZe woont samen met haar man Isaak, haar zoon Daniel en haar zus Samantha Waardenberg in Wenswijk.

BiografieEdit

Hansje werkt als achtergronddanseres in de carrière Dansen. Haar hobby is 'Muziek & Dans', waarvoor ze 6 punten voor enthousiasme heeft. Als je voor het eerst met haar familie speelt, staan zij en haar zus Samantha in de balletzaal met hun tutu's aan.

Volgens haar bio ontmoette Hansje Elizabeth Wensveld op de middelbare school, maar ze kenden elkaar al toen ze kind waren. Ze werden beste vrienden toen ze tiener waren. Volgen haar herinneringen zijn ze EBVs, maar eigenlijk ze gewoon beste vrienden. Hansje ontmoette ook Isaak en Victor Wensveld toen ze kind was.

Hansje had haar eerste kus met Victor, Elizabeths man. Isaak had zijn eerste kus met Elizabeth. Toch kreeg Hansje een verkering met Isaak en werd verliefd op hem, niet met Victor. Dit zorgt voor nogal ingewikkelde liefdesrelaties. Ondanks dat zijn ze nog steeds goede vrienden.

Hansjes herinneringen zijn een beetje door elkaar gehaald. Volgens haar herinneringen stierf Victor Wensvelds moeder lang geleden; volgens de herinneringen van defamilie Wensveld is ze nog maar net overleden. Ook heeft ze geen herinnering aan haar zus die bij hen komt wonen. Volgens haar herinneringen leeft Samantha al heel haar leven bij haar.

Around Wikia's network

Random Wiki