Wikia

Grom familie
Beschrijving
Naam Grom familie
Aantal generaties 3 generaties
Familievrienden Aagje familie, Siebrand familie
De Sims 2 Logo.png
Grom Familiefoto.jpg
Tank is zijn hele leven onder de duim gehouden door zijn veeleisende vader, generaal Donders Grom. Kan Tank zich bewijzen tegenover zijn veeleisende vader op deze militaire thuisbasis?
Beschrijving
Gezinsleden Generaal Donders Grom, Tank Grom, Rex Grom, Ernst Grom
Kapitaal §7,225
Kavel Nergensnaaropweg 51
Overige informatie
Spel The Sims 2 Icon.pngDe Sims 2
Buurt Vreemdvoort

De Grom familie is een militaire familie uit Vreemdvoort, één van de standaardbuurten in De Sims 2. De familie bestaat uit vader Generaal Donders Grom en zijn zonen Tank, Rex en Ernst. Tank bewondert zijn vader en hoopt later net zoals hij te worden, Rex is meer geïnteresseerd in romantiek en kleine Ernst valt eigenlijk overal een beetje buiten. Generaal Donders vrouw Lidia Grom scheidde van hem en was later op mysterieuze wijze overleden op de kavel van Olijfje Siebrand.

Generaal Donders en Tank zijn vijanden met de Aagje familie omdat ze zo raar zijn en de Smit familie omdat ze aliens zijn. Rex doet hier niet aan mee want hij is bevriend met Jacco Smit, ook de jongste zoon Ernst houdt zich niet aan de famillievete, hij is bevriend met Irene Smit.

Het huisnummer van de Grom familie (51) verwijst hoogstwaarschijnlijk naar Area 51, een topgeheime militaire basis van de Amerikaanse luchtmacht, het woestijn-achtige landschap van Vreemdvoort versterkt deze vergelijking.

FamilieledenEdit

Around Wikia's network

Random Wiki