Wikia

Eliza Pancakes
Biografie
Naam Eliza Pancakes
Geslacht Vrouw Vrouw
Pancakes familie
Relaties Bob PancakesGetrouwd
Kinderen Iggy PancakesZoon
De Sims 4 Logo V2
Eliza Pancakes
Biografie
Leeftijd TS3-Young-Adult Jongvolwassene
Staat Mens Sim
Opleiding en carrière
Werk Werkeloos Werkeloos
Uiterlijk
Haarkleur TS2 Red Hair Rood
Oogkleur TS2 Green Eyes Groen
Huidskleur Skin-light Licht
Lichaamsvorm Gewicht Dun Dun
Persoonlijkheid
Eigenschappen Eigenschap Materialistisch Materialistisch
Eigenschap Netjes Netjes
Eigenschap Perfectionist Perfectionistisch
Bonuseigenschap Eigenschap Zakelijk Inzicht Zakelijk inzicht
Doel Doel Villabaron Villabarones
Overige informatie
Spel DS4 Icoon De Sims 4
Wereld Willow Creek

Eliza Pancakes is een standaard Sim geïntroduceerd in Willow Creek, een buurt in De Sims 4. Ze is getrouwd met Bob Pancakes, maar volgens de familiebiografie loopt het huwelijk tussen de twee niet zo goed. Opmerkelijk is dat de twee een gewone relatiescore hebben, net zoals alle andere getrouwde koppels in het spel. Het zou eventueel kunnen dat hun verschillende eigenschappen hun huwelijk in de weg gaat zitten.

Eliza is een jong volwassene die 20 dagen verwijderd is van het worden van een volwassene. Ze is werkeloos in het begin van het spel. Ze heeft drie vaardigheidspunten voor fitness.

Het is mogelijk dat Eliza is gebaseerd op Gerda Groentje; de Engelse variant van Gerda heet Betty, wat net zoals Eliza afgeleid is van de naam Elizabeth. Eliza's kapsel lijkt erg op het kapsel dat Gerda heeft in De Sims 3 en haar atletische vermogens zijn vergelijkbaar met die van Gerda in The Sims (spelcomputer).

Ze verschijnt naast haar man in de Blijf Maf trailer voor De Sims 4, die hem beschrijft als de "minst interessante Sim ter wereld" en hem afbeeldt als een loser en waardeloze echtgenoot.

Met de peuterupdate van 12 januari 2017 is er een downloadbare versie van Eliza en haar man Bob te vinden, samen met hun eerste kindje Iggy.

SimologieEdit

Eigenschap Snelle Stofwisseling
FitnessDS4 033