Wikia

De Sims 2 Logo
Droomzicht
Droomzicht
Er is een hele hoop gebeurd in 25 jaar! Een aantal van de nieuwe bewoners zorgt voor rivaliteit en spanning voor de bewoners die ooit zo gelukkig waren. Lukt het om het oude vetrouwde buurtgevoel weer terug te vinden?
Naam Droomzicht
Spel The Sims 2 Icon De Sims 2
Droomzicht is een standaardbuurt in De Sims 2 en bevindt zich waarschijnlijk op dezelfde plek als de buurt in The Sims, maar dan 25 jaar later. De stichter van Droomzicht is Gustaaf van de Kerkhof, maar de buurt was toen bekend als Sunset Valley.

Er zijn 22 bewoonbare kavels in Droomzicht, waarvan er tenminste 3 herenhuizen zijn. Er zijn ook 3 huizen die dienen als caravan/bungalow en maken misschien deel uit van een bungalowpark. Enkele huizen behoren tot een serie appartementen en er is tenslotte ook een boshutje. Bovendien zijn er 6 kant-en-klare families die al in de buurt wonen en nog 2 extra families in het familiedepot, die je zelf een plekje in de buurt kan geven.

Er wordt geloofd dat Droomzicht de buurt is in The Sims, omdat sommige straten dezelfde naam hebben, en dat die daarvoor Sunset Valley in De Sims 3 was.

FamiliesEdit

Bespeelbare familiesEdit

Wie is Stefano Bigoli? Is zijn verloving met Alexandra een uiting van ware liefde? En wat is er waar van het gerucht dat haar moeder, Cora, voor het laatst is gezien in de buurt van zijn appartement?
§968
Stefano Bigoli
Wendy staat helemaal alleen voor de opvoeding van haar twee zoontjes na het verdachte ongeluk dat haar echtgenoot had met een zwembadtrappetje. Kan Wendy Bastiaan leren de juiste beslissingen in het leven te nemen nu Douwe alle aandacht voor zichzelf opeist?
§929
Wendy Blut, Douwe Blut, Bastiaan Blut
Daan is bezig zijn levensdroom te vervullen en stort zich in het artiestenleven, terwijl zijn zoon Dirk aan de studie is. Daan heeft zijn inspiratiebron gevonden, maar is zijn creativiteit wel genoeg om Alexandra te strikken?
§968
Daan Dromer, Dirk Dromer
Was het niet meer dan toeval dat de gezusters Heethart ten tonele verschenen op hetzelfde ogenblik dat Cora verdween? En ligt hun interesse in Christiaan op het fysieke vlak, of het fiscale?
§1,040
Dina Heethart, Nina Heethart
Alexandra is helemaal klaar voor een eigen gezinnetje, maar kan ze de Casanova van de stad zover krijgen om zijn versierdersstreken op te geven? En komt Christiaan er ooit nog bovenop na het verlies van zijn vrouw Cora?
§511,632
Christiaan van de Kerkhof, Alexandra van de Kerkhof, Alexander van de Kerkhof
Zo op het eerste gezicht lijken Patrick en Marie-Louise Plezant het goed voor elkaar te hebben, maar is hun liefde slechts een flinterdunne schijnvertoning? En kunnen Angela en Lotte de juiste keuzes maken in de liefde?
§2,250
Patrick Plezant, Marie-Louise Plezant, Angela Plezant, Lotte Plezant

Familiedepot FamiliesEdit

John, Jennifer en kleine Loesje hebben hun snelle stadsleven ingeruild voor een beetje frisse lucht en hopen een fijn thuis op te kunnen bouwen in Droomzicht.
§21,901
John Boersema, Jennifer Boersema, Loesje Boersema
De familie Oud is een van de aardigste families in de buurt. Ze hebben vele jaren met elkaar gedeeld door dik en dun en dat heeft ze gemaakt tot de fantastische ouders en grootouders die ze nu zijn.
§20,900
Herman Oud, Cecile Oud

KavelsEdit

BewoondEdit

OnbewoondEdit

Openbare KavelsEdit

DienstenEdit

TowniesEdit

NPC'sEdit