Wikia

De Sims Wiki

De Sims 4: Vintage Glamour Accessoires

1.530pages on
this wiki
Add New Page
Talk0 Share
De Sims 4: Vintage Glamour Accessoires
De Sims 4: Vintage Glamour Accessoires
De Sims 4: Vintage Glamour Accessoires
De Sims 4 Vintage Glamour Accessoires Cover.png
Ontwikkelaar Maxis, The Sims Studio
Uitgever Electronic Arts
Serie De Sims
Platform Windows, Mac OS/X
Uitgavedatum 6 december 2016
Genre Levenssimulatie
Modus Single-player
Media Digitale download
Systeemeisen Minimale systemeisen op DeSims.nl
Invoermethodes Toetsenbord, Muis
DS4VGA Icoon.png
De Sims 4: Vintage Glamour Accesoires is het negende accessoirespakket van De Sims 4. Het werd aangekondigd op 29 november 2016 en uitgebracht op 6 december 2016.

BeschrijvingEdit

De Sims 4 Vintage Glamour Accessoires Logo.png
Het is tijd voor je Sims om een luxe leventje te leiden in De Sims™ 4 Vintage Glamour Accessoires. Dos je Sims uit met vintage mode en accessoires en breng dan wat make-up aan bij de kaptafel. Richt het huis van je Sims in met chique meubels en neem zelfs een butler in dienst om je op je wenken te bedienen.

KenmerkenEdit

  • Schitterende vintage kleding. Kleed je Sims in klassieke, op Hollywood geïnspireerde mode. Maak het plaatje af met diamanten sieraden en kies prachtige kapsels die heel wat bekijks zullen trekken.
  • Gloednieuwe kaptafel. Sims kunnen de kaptafel gebruiken om zich klaar te maken voor een avondje uit of om hun flirterige avances mee te oefenen. Geef je Sims een compleet nieuwe look, of breng snel make-up aan die de hele avond blijft zitten.
  • Neem een persoonlijke butler in dienst. Roep je inwonende butler op door eenvoudig met de bel te rinkelen. De butler kookt, maakt schoon, begroet gasten en geeft gehoor aan bijna elk verzoek. Zorg dat je de butler prijst om een snellere service te ontvangen zodat je Sims in luxe kunnen blijven leven.

GallerijEdit

Around Wikia's network

Random Wiki