Wikia

DS4FA Afbeelding 1
De Sims 4: Fitness Accessoires

DS4FA Icoon
De Sims 4: Fitness Accessoires is het elfde accessoirespakket van De Sims 4. Het werd aangekondigd op 8 juni 2017 en is uitgegeven op 20 juni 2017.

BeschrijvingEdit

De Sims 4 Fitness Accessoires Logo
Verbeter de fitheid van je Sims en geniet van een actieve levensstijl met De Sims™ 4 Fitness Accessoires. Daag je Sims uit met de bergbeklimmende loopband als een leuke manier om energie te verbranden en hun lichaamsbouw te verbeteren. Kies uit een collectie modieuze sportkleding en versier het huis van je Sims met op de natuur geïnspireerde voorwerpen en decoraties.

KenmerkenEdit

  • Tackle de klimmuur. Verbeter de conditie en lichaamsbouw van je Sims met de gloednieuwe bergbeklimmende loopband. Voltooi klimuitdagingen, ga voor de hoogste score en leer geavanceerde bouldertechnieken die toeschouwers zullen verbijsteren.
  • Word stijlvol fit. Steek je Sims in sportieve kleding om ze aan te moedigen hun fitnessdoelen te bereiken. Kies een outfit uit de collectie van kleurrijke boven- en onderkleding, zet een koptelefoon op en ga naar de sportschool, of show je nieuwe look in de stad.
  • Kies voor een sportieve look. Haal het buitenleven in huis met op de natuur geïnspireerde voorwerpen en decoraties. Bouw een ruime fitnessstudio om trainingsvideo's te bekijken of bouw een moderne badkamer met badkuip, perfect om je spieren na afloop lekker in te weken.

GallerijEdit