Wikia

De Sims Wiki

De Sims 3: Studententijd

Overleg0
917 pagina's
op deze wiki
De Sims 3: Studententijd
Studententijd Cover
Zijn jouw Sims klaar voor de universiteit? Demonstraties, experimenteren met straatkunst, flirten op een kampvuurfeest, het bowlen van wat strikes; op de universiteit draait het om meer dan alleen studeren. Met tal van nieuwe locaties en activiteiten zullen je Sims de tijd van hun leven hebben!
Ontwikkelaar Maxis/The Sims Studio
Uitgever Electronic Arts
Serie De Sims
Platform Windows, Mac
Datum van Uitgave NA 5 Maart 2013
EU 7 Maart 2013
Genre Levenssimulatie
Classificatiesysteem ESRB: T
PEGI: 12
Media DVD
Systeemeisen Minimale Hardware Systeemeisen op TheSims3.com
Themas Universiteit
Wezens PlantSim
Buurten Sims Universiteit
EP9-Icon

De Sims 3: Studententijd is het negende uitbreidingspakket van De Sims 3 uitgegeven in maart 2013. Studentenleven 's thema is de universiteit en heeft verschillende terugkerende aspecten van De Sims 2: Studentenleven, wat niet verrassend is aangezien ze beiden eenzelfde soort thema hebben.

BeschrijvingBewerken

Zijn je Sim klaar voor de tijd van hun leven? Het universiteitsleven biedt tal van nieuwe kansen op het gebied van sociale connecties en carrières. Van lesactiviteiten tot vakspecifieke voorwerpen, je Sim zal tal van nieuwe manieren vinden om te leren! Op de universiteit draait het niet alleen om studeren: organiseer een demonstratie, flirt op een kampvuurfeest... er valt heel wat te beleven buiten de lessen om bij de StudentenVakbond. Met nieuwe locaties als de bowlingbaan en SimBurger, en nieuwe activiteiten als SapPong en muur- en grondschilderingen, zullen je Sims de tijd van hun leven hebben!

FunctiesBewerken

  • Bereik academische topresultaten. Leren is leuker dan ooit met de nieuwe vakspecifieke voorwerpen zoals het mobiele radiostation voor communicatiestudenten en een anatomisch skelet voor studenten met wetenschap als hoofdvak. Je Sims kunnen ook buiten de lessen om studeren door deel te nemen aan lesactiviteiten, lezingen bij de StudentenVakbond te volgen en sociale activiteiten te ondernemen
  • Bereid je voor om te feesten! Boeken en studiegroepen maken een belangrijk deel uit van de universiteit, maar soms moeten Sims gewoon even lekker kunnen feesten en beesten! Van een kampvuur aan het meer tot vathandstanden op een feest in een studentenhuis, er zijn tal van manieren om
  • Netwerk en sluit nieuwe vriendschappen. Er zijn drie sociale groepen op de campus—de nerds, de rebellen en de sportfanaten. Door met leden van deze groepen om te gaan, kun je van unieke voordelen profiteren zoals het ongrendelen van droombanen of een extra eigenschap.
  • Laat je van een opstandige kant zien! Sims kunnen demonstraties organiseren of bijwonen, muurschilderingen en graffiti maken en zelfs spieken tijdens een examen.
  • Acties zijn belangrijk. Net zoals in het echte leven zijn de beslissingen die jouw Sims nemen op het gebied van lessen, omgang en sociale groepen onlosmakelijk met elkaar verbonden.
  • Pluk de vruchten van je tijd aan de universiteit! Bereik de top van je carrière eenvoudiger door sneller promotie te maken en banen op een hoger niveau te beginnen met dat felbegeerde papiertje. Als je Sims een legende binnen hun sociale groepen worden kunnen ze zelfs een droombaan vinden als kunstbeoordeler, sportagent of videogameontwikkelaar!
  • Verken de campus en de stad. Van het gooien van een strike op de bowlingbaan tot het flirten met een barista in Geroosterde Getoaste Bonen en het snuffelen door stripboeken in Stevens Stripboeken, er is een compleet nieuwe stad en campus om te verkennen.

Details Bewerken

De Sims universiteit is een nieuwe sub-buurt. De mascotte is een Lama.

Huisdieren verschijnen niet op de universiteit maar paparazzi en aliens wel.

Graden Bewerken

Sims kunnen studeren voor de volgende graden: Zaken, Technologie, Wetenschap en geneeskunde, Kunstwetenschappen, Communitcatie en Lichamelijke opvoeding.

Ze zullen een studievoorwerp ontvangen wat hun kan helpen bij het verbeteren van hun academische prestaties.

Graad Beschrijving Voorwerp Interactie
Zaken Ontdek de wereld van ritselen en sjoemelen voor Simdollars en macht.

Een graad in zaken levert Sims gelijk een hoger niveau en meer salaris in zaken, misdaad en onderwijs carrieres op.

Werkkrijger All-in-One Planner
Technologie Omarm de high-tech lifestyle, technofoben hoeven zich niet aan te melden

Een graad in technologie levert Sims gelijk een hoger niveau en meer salaris in ordehandhaving en het leger op.

Wetenschap en geneeskunde Kom alles te weten over de bouwblokken van het leven en doe iets goeds voor deze wereld.

Een graad in wetenschap en geneeskunde levert Sims gelijk een hoger niveau en meer salaris op.

Bottig Anatomieskelet
Kunstwetenschappen Waarom zou je een arme sloeber van een kunstenaar zijn als de Simdollars voor het oprapen liggen?

Een graad in kunst levert Sims gelijk een hoger niveau en meer salaris in muziek,film en horeca op.

Innerlijke Reflecties Schetsboek
Communicatie Sims die dol zijn op de omgang met andere Sims zijn ideale kandidaten voor communicatie.

Een graad in communicatie levert Sims een hoger niveau en meer salaris in journalistiek, politiek en waarzeggerij op.

Frequentiepret Mobiel Radiostation
Lichamelijke opvoeding Een graad in lichamelijke opvoeding is bedoeld voor Sims die niet de hele dag achter een bureau kunnen zitten.

Een graad in lichamelijke opvoeding levert Sims gelijk een hoger niveau en meer salaris in de professionele sport op.

Rond het netwerk van Wikia

Willekeurige wiki