Wikia

De Sims Wiki

De Sims 3: Levensweg

1.648pages on
this wiki
Add New Page
Talk0 Share

TS3 EP4.png

De Sims 3: Levensweg is het vierde uitbreidingspakket voor De Sims 3. Het is uitgegeven eind mei, begin juni 2011. Het spel is vergelijkbaar met De Sims 2: Feest! - Accessoires, De Sims 2: Familiepret - Accessoires, The Sims: Party, De Sims 2: Tiener - Accessoires, De Sims 2: Vrije Tijd en De Sims 2: Studentenleven.

BeschrijvingEdit

De Sims 3 Levensweg Logo.png
Beleef de allermooiste gebeurtenissen samen met je Sims! Begin met de fantasierijke kindertijd en probeer je staande te houden tijdens de turbulente tienerjaren. Volwassen Sims zullen te maken krijgen met allerlei complexe realistische situaties en kunnen de vruchten plukken van de voordelen die alle levensstadia met zich meebrengen. Een groot aantal nieuwe opties en activiteiten zorgen ervoor dat de levens van je Sims nog meer inhoud krijgen dan ooit tevoren, ongeacht hun leeftijd. Door alle nieuwe feestelijkheden, dramatische levensgebeurtenissen en gloednieuwe creatieve mogelijkheden met je Sims, kun je in De Sims 3 Levensweg nog meer uit het leven van je Sims halen!

KenmerkenEdit

  • Sims van alle leeftijden kunnen van nieuwe activiteiten genieten! Kinderen kunnen avonturen met hun vrienden in boomhutten beleven. Tieners kunnen hilarische grappen uithalen. Volwassenen kunnen een midlifecrisis krijgen. En nog veel meer!
  • Of het nu een waanzinnig tienerfeest is als de ouders een weekendje weg zijn, een eindexamenfeest of een officiële bruiloft, er zijn tal van nieuwe manieren om een feestje te bouwen!
  • Van rotgeintjes op vrijgezellenfeesten tot een standje voor slechte cijfers en het horen van roddels in de stad over Sims die hun partner besodemieteren, hilariteit alom als het drama aan het licht komt!
  • Sims kunnen op tal van nieuwe manieren creatief bezig zijn zoals het rommelen met scheikundedozen, het maken van homevideo's die ze op hun eigen televisie kunnen bekijken, net doen alsof ze een astronaut, dinosaurus of prinses zijn, en nog veel meer!
  • Alle nieuwe activiteiten, feesten en dramatische gebeurtenissen zijn nu makkelijker dan ooit te onthouden dankzij het nieuwe geheugensysteem dat de belangrijkste momenten in je leven volgt. Met dit systeem kun je de leukste of grappigste momenten ook op Facebook of op je 'Mijn pagina' plaatsen!

Around Wikia's network

Random Wiki