Wikia

DS3BA Afbeelding 1
De Sims 3: Buitenleven Accessoires

TS3OLS Reflect
De Sims 3: Buitenleven Accessoires is het derde accessoirespakket voor De Sims 3 uitbracht op 3 februari 2011. Hierin wordt de nadruk gelegd met speciale meubels en voorwerpen voor in de tuin en is het mogelijk een buitenkeuken te maken. Ook is er speciaal aandacht besteed aan zomerse kleding en materiaal voor een tuinfeest. Het is erg vergelijkbaar met De Sims 2: Villa & Tuin - Accessoires.

BeschrijvingEdit

De Sims 3 Buitenleven Accessoires Logo
Je Sims kunnen voor de allereerste keer de mooiste spullen voor buiten in huis halen.

Of ze nou de veranda willen opleuken, in de stemming willen komen met een nieuw bubbelbad of het ultieme tuinfeest willen geven; je Sims kunnen zich helemaal uitleven met de nieuwste spullen voor buiten.

Geef je Sims alles wat ze nodig hebben om het buiten gezellig te maken, met De Sims 3 Buitenleven!

KenmerkenEdit

  • Maak een mooi buitenzitje voor je Sims, compleet met mooie meubels elektronica voor buiten en gezellige vuurkolven en openhaarden.
  • Geef je Sims verschillende uniek vormgegeven bubbelbaden, waar ze met vrienden in kunnen ontspannen, of romantisch kunnen badderen met een liefje.
  • Maak je zomeravonden extra heet met een nieuwe barbecue die je op het aanrecht kunt plaatsen, waardoor hij ideaal is voor keukens in de buitenlucht.
  • Kies uit twee nieuwe stijlen. De collectie 'Tuinterras' bevat elegante smeedijzeren meubels, terwijl je met 'Zonsondergang op de Veranda' dat warme buitengevoel kunt creëren.
  • Kleed je Sims stijlvol en comfortabel aan, zodat ze hun dagen heerlijk in de zon of onder de sterrenhemel door kunnen brengen.

GallerijEdit