Wikia

De Sims Wiki

De Sims 3: Bovennatuurlijk

1.535pages on
this wiki
Add New Page
Talk0 Share
De Sims 3: Bovennatuurlijk
Bovennatuurlijk Cover.png
Leef een bovennatuurlijk leven in een nieuwe wereld vol magie, mysterie en onheil met De Sims 3 Bovennatuurlijk.
Ontwikkelaar Maxis Salt Lake
Uitgever Electronic Arts
Serie De Sims
Engine De Sims 3 engine
Versie 15.0.135
Platform Windows, Mac OS/X
Genre Levenssimulatie
Modus Single-player
Classificatiesysteem ESRB: T
PEGI: 12
Media DVD
Systeemeisen Minimale systeemeisen op DeSims3.nl
Invoermethodes Toetsenbord, Muis
Thema Bovennatuurlijk/Magie
Wezen Fee, Vampier, Weerwolf, Heks, Zombie
Wereld Moonlight Falls
Ep7-Icon.png
De Sims 3: Bovennatuurlijk is het zevende uitbreidingspakket voor De Sims 3. Het is uitgegeven in september 2012 en is ongeveer gelijkbaar met The Sims: Abracadabra. Het uitbreidingspakket gaat vooral over magie en het paranormale en bovennatuurlijke.

Beschrijving Edit

De Sims 3 Bovennatuurlijk Logo.png
Verken de mysterieuze stad Moonlight Falls. Hier gebeuren er vreemde dingen wanneer de maan hoog aan de hemel staat. Creëer bovennatuurlijke wezens, van weerwolven tot feeën en van heksen tot tovenaars. Gebruik toverspreuken en meng elixers om Sims te betoveren of beheksen. Kijk uit voor zombies, vampiers en andere enge verrassingen die je in deze bovennatuurlijke omgeving te wachten staan!

OnderdelenEdit

  • Speel als bovennatuurlijke Sims: creëer heksen, tovenaars, weerwolven, enge vampiers en feeën met elk hun eigen magische capaciteiten, karaktereigenschappen en interacties.
  • Verken de stad die Moonlight Falls heet: ontdek de geheimen en mogelijkheden die worden onthuld in het schijnsel van de volle maan. Zullen jouw Sims gek worden van angst, of transformeren tot krachtigere wezens?
  • Gebruik je tovertalent en deel je betoveringen: leer hoe je spreuken kunt gebruiken en ga op zoek naar zeldzame ingrediënten, zodat je elixers kunt brouwen en je Sims kunt betoveren of beheksen. Stuur je magische elixers naar de game van je vrienden die ook De Sims 3 spelen. Je Sims kunnen hun bovennatuurlijke vaardigheden gebruiken om carrière te maken als geheimzinnige waarzegger.
  • Ontdek bovennatuurlijke voorwerpen: zoef op je bezem over de bezembaan heen, breng een bezoekje aan de zigeunerkaravaan of maak jezelf extra mooi achter je toverspiegel. Je kunt zelfs het klassieke personage Bonehilde weer tot leven wekken, het maffe geraamte dat van poetsen houdt. Wat is er allemaal mogelijk met al die nieuwe toverspullen?
  • Richt je huis op duistere wijze in: voeg een geheime ruimte toe met de Geheime Boekenkastdeur en zet haal allerlei enge nieuwe meubels in huis.
  • Zombiemiddel: mix een speciaal elixer om zelf monsters te creëren die vooruit schuiven en trek hebben in hersens. Laat hen op andere Sims kauwen om dit virus te verspreiden en chaos te veroorzaken. Maak je geen zorgen, want je kunt altijd een drankje brouwen om je Sims weer terug te transformeren.

Around Wikia's network

Random Wiki