Wikia

Ep2 icon.png
De Sims 3: Ambities is het tweede uitbreidingspakket voor De Sims 3 uitgegeven in juni 2010. Het biedt nieuwe carrièremogelijkheden en zorgt ook voor een aantal nieuwe hobbies. Je kan dit zien als een mix van De Sims 2: Gaan Het Maken en De Sims 2: Vrije Tijd.

BeschrijvingEdit

De Sims 3 Ambities Logo 2.png
Verbreed de horizon van je Sims met een aantal geweldige nieuwe carrièremogelijkheden. Met De Sims™ 3 Ambities bepaal jij zelf of je Sim dappere heldendaden verricht, of het leven van de buren zuur maakt. Laat je Sim als dappere brandweerheld optreden, de stad verbouwen als binnenhuisarchitect of een extreem leventje leiden als tatoeëerder. Zal je Sim bakken geld verdienen als technisch uitvinder, of brood op de plank brengen door als gestoorde wetenschapper aan het werk te gaan? Kan je Sim als privédetective geheimen ontrafelen door vingerafdrukken te vinden of een verdachte door elkaar te rammelen om zo aan informatie te komen? Hun toekomst ligt volledig in jouw handen!

Kenmerken Edit

  • Voor de allereerste keer kun jij zelf bepalen welke acties en interacties je Sim uitvoert, terwijl hij of zij aan het werk is.
  • Verricht heldendaden of haal kattenkwaad uit als lid van de brandweer, privédetective, dokter, spokenjager en meer!
  • Bepaal zelf hoe de carrière van je Sim verloopt; laat je Sims goed of slecht werk verrichten, creatief te werk gaan, als ondernemer de top bereiken of er de kantjes vanaf lopen als luiwammes.
  • De keuzes die je Sim op het werk maakt, hebben vanaf nu effect op de stad en andere Sims. Verbouw de gebouwen in de stad als binnenhuisarchitect, of bepaal hoe je buren erbij lopen als stylist.
  • Leef je uit met de totaal nieuwe vaardigheden en activiteiten! Probeer het uitvinden, beeldhouwen en tatoeëren onder de knie te krijgen en verdien geld met de nieuwe vaardigheden die je op hebt gedaan.

Around Wikia's network

Random Wiki