Wikia

De Sims 2: Vrije Tijd
De Sims 2: Vrije Tijd

The Sims 2 FreeTime Icon.png

De Sims 2: Vrije Tijd is het negende uitbreidingspakket van De Sims 2, uitgebracht in februari 2008.

BeschrijvingEdit

De Sims 2 Vrije Tijd Logo.png
Laat je Sims genieten van hun vrije tijd!

Ze ontdekken hun ware passies in het leven terwijl ze zich bezighouden met gloednieuwe activiteiten. Je Sims kunnen nu op verschillende manieren vaardigheden en vriendschappen opbouwen, zodat hun leven een groot succes wordt.

Gooi bijvoorbeeld eens een balletje met de familie, neem balletles, knap met vrienden auto's op of speel met modeltreintjes. Creëer nieuwe unieke voorwerpen die je Sims in het dagelijkse leven kunnen gebruiken, zoals kleding en keramiek.

Je Sims worden nog unieker nu ze hun leven verrijken met secundaire wensen. Ze spelen geheime beloningen vrij en proberen splinternieuwe carrières uit. De vele nieuwe hobby's zullen het leven van je Sims compleet veranderen!

KenmerkenEdit

  • Ontdek de passies van je Sims via een brede keuze aan nieuwe activiteiten, van sport en wetenschap tot 'kunst en knutselen'. Verdiep je in nieuwe hobby's zoals basketbal, voetbal, het opknappen van auto's en ballet. Je kunt zelfs zoeken naar buitenaards leven in de ruimte!
  • Met hobby's kun je bonussen verdienen waar je je leven lang plezier van hebt. Stort je op de nieuwe activiteiten en speel nieuwe wensen vrij, verdien beloningen en ontdek geheime kavels.
  • Als je Sims hun vaardigheden verbeteren, kunnen ze hun zelfgemaakte spullen verkopen, of meedoen aan dans-, voedsel- en gamewedstrijden.
  • De gloednieuwe groepsactiviteiten zijn een ideale manier om tijd door te brengen met familie en vrienden. Er zijn zelfs speciale activiteiten voor kinderen en peuters!
  • Hobby's kunnen veel onverwachte momenten opleveren, helemaal als de vaardigheden van een Sim nog niet erg ontwikkeld zijn. Misschien maakt je onervaren Sim wel een eenogig beertje of een scheve pot op het pottenbakkerswiel, of loopt je Sim door de brandnetels tijdens een wandeling. Wie weet wat er allemaal kan gebeuren!

SpelmogelijkhedenEdit

Levenslange WensmeterEdit

Hoofdartikel: Levenslange Wensmeter.

Levenslange WensmeterpuntenEdit

Secundaire WensEdit

Hobby enthousiasmeEdit

Verborgen Hobby KavelEdit

Hoofdartikel: Hobby kavel.

Beste Vrienden voor AltijdEdit

Geest in de LampEdit

Hoofdartikel: Geest in de Lamp.

GallerijEdit

Around Wikia's network

Random Wiki