Wikia

De Sims Wiki

De Sims 2: Tiener - Accessoires

1.535pages on
this wiki
Add New Page
Talk0 Share
De Sims 2: Tiener - Accessoires
De Sims 2: Tiener - Accessoires
De Sims 2: Tiener - Accessoires
Tiener Accessoires Cover.jpg
Ontwikkelaar The Sims Studio
Uitgever Electronic Arts
Serie De Sims
Platform Windows, Mac OS/X
Uitgavedatum EU 5 november 2007
Genre Levenssimulatie
Modus Single-player
Classificatiesysteem ESRB: Teen
OFLC: M
PEGI: 12+
Invoermethodes Toetsenbord, Muis
Thema Tieners
The Sims 2 Teen Style Stuff Icon.png

De Sims 2: Tiener - Accessoires is het zevende accessoirespakket voor De Sims 2 uitgegeven op 5 november 2007. Het voegt nieuwe kleding toe voor tienersims in drie stijlen; de snobs, de skaters en de gothics.

BeschrijvingEdit

De Sims 2 Tiener Accessoires Logo.png
Geef je tiener-Sims alles wat ze nodig hebben om hun eigen unieke stijl te kiezen met De Sims 2 Tiener Accessoires! Je tiener-Sims kunnen nu de blits maken met gloednieuwe, unieke meubels, decoraties, mode en meer. Er zijn drie afzonderlijke thema’s: ‘Gothic’, ‘Skater’ en ‘Snob’. Trakteer je jonge Sims op een nieuwe stereo, televisie en andere accessoires waarmee ze een trendy tienerleven kunnen leiden en indruk kunnen maken op hun vriend(inn)en. Zorg ervoor dat je Sims altijd de hipste tienermode dragen en kies o.a. uit trainingspakken, designerjeans en yoga-outfits. Geef je jonge Sims de ruimte om hun eigen stijl te bepalen, zoals alleen tieners dat kunnen!

KenmerkenEdit

Het glamoureuze leven van de snobs
  • Ontwerp een prinsessenslaapkamer met een luxueus bed, compleet met draperieën en een elegante make-uptafel.
  • Een kledingkast met verfijnd houtsnijwerk is de perfecte plek voor een tiener om designerjeans en overige stijlvolle accessoires in op te hangen.
  • Jonge meisjes-Sims kunnen loungen in chique pyjama's met bijpassende, donzige slippers.
Kies voor de extreme skater-stijl
  • Decoreer de kamer van je Sim met een skateboard- of surfboardsculptuur als uiting van hun avontuurlijke, maar ook superrelaxte manier van leven.
  • Trek ze korte, kakikleurige legerbroeken en andere coole kleding aan waarmee ze perfect kunnen chillen.
De duistere wereld van de gothics
  • Transformeer de kamer van je gothic-Sim in een ruimte waarin hun zwarte ziel zich thuisvoelt met zwaarmoedige meubels, zoals een zwartrode kledingkast en heftige, fluwelen stoelen.
  • Vul hun kledingkast met donkere en rebelse outfits, inclusief gespen, riemen, zware laarzen voor hem, en leer, tatoeages en netkousen voor haar.

GallerijEdit

Around Wikia's network

Random Wiki