Wikia

De Sims Wiki

De Sims 2: Kerst - Accessoires

1.551pages on
this wiki
Add New Page
Talk0 Share
De Sims 2: Kerst - Accessoires
De Sims 2: Kerst - Accessoires
Niet te verwarren met De Sims 2: Kerstpakket
De Sims 2: Kerst - Accessoires
Kerst Accessoires Cover.jpg
Ontwikkelaar Maxis Emeryville
Uitgever Electronic Arts
Serie De Sims
Platform Windows, Mac OS/X
Uitgavedatum EU 6 november 2006
Genre Levenssimulatie
Modus Single-player
Classificatiesysteem ESRB: Teen
OFLC: M
PEGI: 12+
Invoermethodes Toetsenbord, Muis
Thema Kerst, oude en nieuw, feestdagen
De Sims 2 Kerstpakket.png

De Sims 2 Kerst - Accessoires is het vierde accessoirespakket uitgebracht op 6 november 2006. Het bevat het eerste accessoirespakket De Sims 2: Kerstpakket plus nog 20 nieuwe voorwerpen, vooral gerelateerd aan kerst en oud en nieuw.

Ook hier komt de Kerstman op bezoek als je koekjes voor hem bakt en je een open haard hebt. Nieuw is dat Vadertje Tijd verschijnt als je een spetterend Nieuwjaarsfeestje geeft, hij tovert zichzelf rond 12 uur middernacht om in een blije Nieuwjaarspeuter.

Sims kunnen geen Nieuwjaarsfeestje geven in een appartement. [DS2AL]

BeschrijvingEdit

De Sims 2 Kerst Accessoires Logo.png
Kom in de vakantiestemming met deze te gekke extra uitbreiding voor De Sims 2 en decoreer je huizen met 40 nieuwe voorwerpen en decoraties. Het Kerstpakket verschijnt op 1 december in de winkels! Let op: In Nederland en België kun je het kerstpakket in de winkel kopen in combinatie met De Sims 2 op DVD. Je kan het Kerstpakket ook los verkrijgen in digitale vorm, doormiddel van EA Downloader.

KenmerkenEdit

  • Kerstdecoraties: Steek de kaarsjes maar aan en warm jezelf aan deze traditionele Europese kaarsenboog.
  • De Sculptuur van de Kersthouthakker: Geef de kerstperiode van je Sims glans met deze traditionele Duitse kerstkabouter, inclusief stevige schoenen en betrouwbare wandelstok.
  • De Knoeperd van een Kerstboom: Hoe groter, hoe beter. Vier de kerstperiode op grootse wijze met deze boom, die alle andere bomen overbodig maakt. Deze boom is een eerbetoon aan de beroemde kerstboom van Rio.
  • De 'Skischans' Sneeuwpop: Het is lastig om in balans te blijven als je zo bent gebouwd als deze sneeuwpop, maar dat weerhoudt hem er niet van zijn skisprongvaardigheden te demonstreren.
  • Kerstpyjama: Trek de kinderen van je Sims eerst dit kerstpakje aan, voordat je ze in bed stopt.
  • Cheongsam: Geniet van het Chinese herfstfestival met Sims die dit traditionele gewaad dragen.
  • Poolkerstman: Zelfs als het kouder wordt, wenst deze Europese poolkerstman je nog een vrolijk kerstfeest.

GallerijEdit

Around Wikia's network

Random Wiki