Wikia

De Sims Wiki

De Sims 2: Glamour - Accessoires

1.650pages on
this wiki
Add New Page
Talk0 Share
De Sims 2: Glamour - Accessoires
De Sims 2: Glamour - Accessoires

The Sims 2 Glamour Life Stuff Icon.png
De Sims 2: Glamour - Accessoires is het derde accessoirespakket van De Sims 2 uitgebracht op 31 augustus 2006.

Het accessoirespakket focust zich vooral op kleding en voorwerpen met een luxe uitstraling.

BeschrijvingEdit

De Sims 2 Glamour Accessoires.png
Je Sims kunnen nu een leven vol glamour leiden, met behulp van deze collectie luxe meubels, trendy kleding en extravagante voorwerpen voor in huis *. Creëer dure huizen met modern ingerichte slaapkamers, huiskamers en eetkamers. Laat de hele buurt op feestjes naar je Sim staren als je verschijnt in de meest elegante jurken, stijlvolle avondkleding of coole vrijetijdskleding. 60 nieuwe voorwerpen waaronder pop-art-schilderijen, aanbouwbanken, luxe stereo-installaties en bontjassen zorgen ervoor dat je Sims helemaal bij de jetset horen!

KenmerkenEdit

  • Schitterende inrichting: Gloednieuwe luxe meubels voor de slaapkamers, huiskamers en eetkamers van je Sims.
  • Stijlvolle outfits: Kies uit schitterende avondjurken, chique pakken of hippe designerkleding.
  • Voorwerpen vol glamour: 60 nieuwe voorwerpen waarmee je Sims helemaal bij de jetset horen!

GallerijEdit

Around Wikia's network

Random Wiki