Wikia

DS2FA Afbeelding 1
De Sims 2: Feest! - Accessoires

The Sims 2 Celebration! Stuff Icon
De Sims 2: Feest! - Accessoires is het vijfde accessoirespakket voor De Sims 2 uitgebracht op 9 April 2007.

Het spel bevat vooral feestvoorwerpen voor bijvoorbeeld verjaardagen en bruiloften.

BeschrijvingEdit

De Sims 2 Feest! Accessoires Logo
Je Sims kunnen nu in stijl feestvieren met deze leuke collectie meubels, feestkleding en decoratievoorwerpen. Hul je Sims in oogverblindende bruiloftskleding voor een chique ceremonie in de buitenlucht, versier hun huizen en tuinen om een megaparty mogelijk te maken of nodig de buren uit voor een gezellig avondje. Zorg dat je feest der feesten onvergetelijk wordt met volledig nieuwe voorwerpen, waaronder taarten om van te watertanden, kleurrijke papieren lantaarns, fleurige ballonnen en schitterende tiara's. Schitter als gastheer of gastvrouw tijdens alle mogelijke festiviteiten!

KenmerkenEdit

  • Perfecte bruiloften: Zorg ervoor dat elk moment magisch is, van de kleding voor het paar en de entourage tot fantastisch fleurige bloemschikkingen.
  • Party's en feesten in de buitenlucht: Geef een wild verjaardagsfeest, compleet met grappige feestballonnen, banieren en een buffettafel vol feestelijke hapjes.
  • Avondevenementen: Versier de tafels van je Sims met kleurrijke tafelkleden en sprankelende theelichtjes voor een chique etentje.

GallerijEdit