Wikia

DS2FPA Afbeelding 8
De Sims 2: Familiepret - Accessoires

Familiepret Accessoires
De Sims 2: Familiepret - Accessoires is het tweede accessoirespakket van De Sims 2 (maar de eerste die zo genoemd wordt[DS2:KP]) uitgebracht op 13 april 2006. Het is ook een onderdeel van De Sims 2 Dierenpret Collectie.

Het accessoirespakket focust zich vooral op kinderen en geeft hun verschillende kostuums en speelgoed.

BeschrijvingEdit

De Sims 2 Familiepret Accessoires
Maak het leven van je Sims nog spannender met deze splinternieuwe verzameling* meubels, kleren en decoraties. Richt je huis in met een verzameling cool meubilair, waaronder sjieke woonkamerspullen en avontuurlijke setjes voor in de slaapkamer. Kleed je Sims in bij elkaar passende kleding, voor een hilarisch familiedagje. Met meer dan 60 nieuwe voorwerpen, van kasteelbedden tot namaak-cruiseschepen, hebben je Sims nu nog meer spullen voor nog meer familiepret.

KenmerkenEdit

  • Nieuwe decoraties! Geef toe aan de grillen van je Sim met het fantasiemeubilair, een complete onderwater-kinderkamer of meubels voor in woonkamer met een nautisch tintje.
  • Nieuwe stijlen! Hang rond in Hawaï-kleren of breng de avonturier in je kind naar buiten met spannende kostuums.
  • Nieuwe spullen! Volop familiepret met 60 splinternieuwe voorwerpen!

GallerijEdit