Wikia

Bunch familie
Beschrijving
Naam Bunch familie
Aantal generaties 2 generaties
De Sims 3 Logo.png
Bunch familie.png
Het zit zo: Twee werkende ouders worstelen om voor hun kinderen te zorgen, de huishoudelijke taken te volbrengen en tegelijkertijd carrière te maken, terwijl hun vier kinderen volledig doordraaien. Kan deze familie die uit zes personen bestaat de juiste balans vinden, of worden ze totaal gestoord?
Beschrijving
Gezinsleden Jack Bunch, Judy Bunch, Ethan Bunch, Lisa Bunch, Arlo Bunch, Darlene Bunch
Kapitaal §3.300
Kavel Meiboslaan 16
Moeilijkheid 5 van de 6
Overige informatie
Spel TS3 Icon.pngDe Sims 3
Wereld Sunset Valley

De Bunch familie is een standaardfamilie in Sunset Valley, een buurt uit De Sims 3. De familie bestaat uit Jack Bunch. zijn vrouw Judy Bunch en hun vier kinderen Ethan, Lisa, Arlo en Darlene. De achternaam van de familie Bunch is een referentie naar de Amerikaanse televisie serie The Brady Bunch.

De Bunch familie leidt een redelijk rampzalig leven met vier kinderen die van alles tegelijk doen en twee werkende ouders. Judy is een wetenschapper, terwijl Jack in het leger zit. Hun oudste zoon Ethan is de populaire en slimme jongen van school, terwijl Lisa beschouwd wordt als het vervelende en kinderachtige meisje, Arlo is hyperactief en heeft constant aandacht nodig en kleine Darlene wilt gewoon wat aandacht en liefde van haar familie en heeft al een paar botten gebroken om dit duidelijk te maken.

Vreemd is dat zowel Jack en Judy bruin haar hebben, maar al hun kinderen blond zijn.

FamilieledenEdit

StamboomEdit

Jack Bunch.png
Jack Bunch
 
Judy Bunch.png
Judy Bunch

Ethan Bunch.png
Ethan Bunch
 
Lisa Bunch.png
Lisa Bunch
 
Arlo Bunch.png
Arlo Bunch
 
Darlene Bunch.png
Darlene Bunch

Around Wikia's network

Random Wiki