Wikia

DS4HK Afbeelding 4
Brindleton Bay
Wereld in DS4HK Icoon
De Sims 4 Honden en Katten Logo
Brindleton Bay
250px
De inwoners van het aan de oostkust verscholen liggende Brindleton Bay hebben de reputatie absoluut bezeten te zijn van alles wat met honden en katten te maken heeft. Geniet van de prachtige kust, de rijke maritieme geschiedenis en al je nieuwe viervoetige vrienden!
Naam Brindleton Bay
Spel DS4HK Icoon De Sims 4: Honden en Katten
BB Icoon

Brindleton Bay is een wereld geïntroduceerd in De Sims 4: Honden en Katten. Het is een stad aan de kust gevuld met (huis)dieren en activiteiten gebaseerd op deze dieren. De wereld is gebaseerd op New England.

BuurtenEdit

FamiliesEdit

Supriya geniet van haar baan als voltijds moeder, maar ze vindt het steeds moeilijker om haar droom om dierenarts te worden te negeren. Zeker nu de eigenaar van het Brindleton Hospootaal de zaak wil verkopen. Haar echtgenoot Justin heeft haar altijd gesteund en biedt keer op keer aan om met werken te stoppen zodat ze haar droom kan najagen. Maar kan Supriya hem werkelijk vertrouwen de huiselijke vrede tussen Blue en Bartholomew te bewaren? Om nog maar te zwijgen over Pierce en Evie!
§45.672
Justin Delgato, Supriya Delgato, Pierce Delgato, Evie Delgato, Blue, Bartholomew A. Bittlebun, Sr.
De pasgehuwde Brent en Brant hebben het naar hun zin in hun nieuwe huis. De bedrijvigheid in het stadje inspireert Brent bij het schilderen en Brant vindt het heerlijk om die prachtige buurten van de Bay te verkennen. Maar of ze het ooit eens worden wie hun geliefde Rosie mee mag nemen?
§30.522
Brent Hecking, Brant Hecking, Rosie
Katten in de buurt weten waar ze moeten zijn voor een goed maaltje. Catarina had altijd al een zwak voor dieren en haar katten hebben het beste thuis dat een kat zich kan wensen. Soms vraagt Catarina zich af of het leven om meer draait dan alleen katten... meestal vlak voordat ze weer een zwerfkat in huis haalt.
§8.009
Catarina Lynx, Doc, Cleo, Josine, Bartholomew A. Bittlebun, Jr.

KavelsEdit