Wikia

De Sims Wiki

Blut familie

1.551pages on
this wiki
Add New Page
Talk0 Share
Blut familie
Naam Blut familie
Aantal Generaties 4 generaties
Familievrienden Groentje familie, Heethart familie, Plezant familie,
De Sims 2 Logo.png
BlutFamilyFoto.jpg
Beschrijving
Wendy staat helemaal alleen voor de opvoeding van haar twee zoontjes na het verdachte ongeluk dat haar echtgenoot had met een zwembadtrappetje. Kan Wendy Bastiaan leren de juiste beslissingen in het leven te nemen nu Douwe alle aandacht voor zichzelf opeist?
Gezinsleden Wendy Blut, Douwe Blut, Bastiaan Blut, Ongeboren baby Blut
Kavel Lommerlaan 55
Kapitaal §929
Andere Informatie
Spel The Sims 2 Icon.pngDe Sims 2
Buurt Droomzicht
De Sims 3 Store Logo.png
Blut Familie (De Sims 3).png
Beschrijving
Toen Floortje en Stan elkaar op de middelbare school ontmoetten, sloeg de vonk meteen over. Het leven is nooit makkelijk geweest, maar zo lang ze elkaar maar hebben zijn ze gelukkig. Toen Stans broer Buck op de stoep stond met twee kinderen en zonder vrouw, boden ze hem gewoon onderdak aan. Hoe meer zielen hoe meer vreugd.
Gezinsleden Stan Blut, Floortje Blut, Ruby Blut, Steef Blut, Buck Blut, Trigger Blut, Susie Blut
Kavel 49 Ely Road
Andere Informatie
Spel DS3RV Icoon.pngDe Sims 3 Store
Buurt Riverview

De Blut familie is een standaard familie in De Sims 2, wonend in Droomzicht en in De Sims 3 in Riverview .

Over de familieEdit

De Sims 3 StoreEdit

De familie Blut woont in Riverview. De familie heeft de eigenschappen slons en feestbeest. Steef en Mary Lu zijn de enige die deze eigenschappen niet hebben.

StanFloortje en Steef zijn de enige familieleden die verschijnen in De Sims 2. Geen enkel familielid verschijnt in The Sims.

De Sims 2Edit

De familie bestaat uit 3 leden: Wendy Blut, Douwe Blut en Bastiaan Blut. Als je voor het eerst met de familie speelt is Wendy zwanger van haar man Steef Blut, aan het begin van het spel is hij echter verdronken door een verdacht ongeluk met een zwembadtrappetje. Nu staat Wendy helemaal alleen voor de opvoeding van haar twee zonen. Hun huis is erg klein. Het bestaat uit een keuken en woonkamer in één kamer en twee slaapkamers en een badkamer. Het bedje van Bastiaan staat in de gecombineerde keuken en woonkamer.

FamilieledenEdit

NaamkundeEdit

  • Blut: Geen geld hebben, zonder geld.
  • Floortje: Betekent bloem. Afgeleid van de Romeinse godin Flora, de godin van bloeiende gewassen en lente.
  • Buck: Engelse benaming voor een mannelijk hert, een hertebok.
  • Mary Lu: Afgeleid van de namen Mary en Louisa, de betekenis van Mary is lieflijk en de betekenis van Louisa is vecht met trots of beroemde vechter.
  • Susie: Afgeleid van de naam Susan, betekent lelie.

StamboomEdit

Gijs sr. Groentje.jpg
Gijs sr. Groentje
 
Geertje Groentje.jpg
Geertje Groentje
 
Vadim Simstra.jpg
Vadim Simstra
 
Anastasia Simstra.jpg
Anastasia Simstra
 
Floortje Blut.png
Floortje Blut
 
Stan Blut.jpg
Stan Blut

Gijs Groentje De Sims 2.jpg
Gijs Groentje

Gerda Groent De Sims 2.png
Gerda Groentje

Steef Blut.jpg
Steef Blut

Wendy Blut.png
Wendy Blut

Douwe Blut.png
Douwe Blut

Bastiaan Blut.png
Bastiaan Blut

Ongeboren Baby Blut.jpg
Ongeboren Baby Blut

Andere:Edit

  • De naam Blut is logisch te verklaren: ze hebben niet veel geld en zijn dus arm.
  • Wendy Blut is de dochter van Gijs en Gerda Groentje. Zij zijn in het begin van het spel al overleden.
  • Op een foto van de familie Blut zie je Wendy bevallen van Bastiaan terwijl Steef nog leeft. Maar in haar herinneringen is Bastiaan geboren na Steef's dood. Wendy is ook, in het begin van het spel, zwanger van Steef. Dus moest hij nog Ojaa! gedaan hebben met Wendy voor hij stierf. Bastiaan moest dan al geboren zijn.

Around Wikia's network

Random Wiki