Wikia

De Sims 2 Gaan Het Maken Logo.png
Blauwwater
Blauwwater.png
Kom naar deze nieuwe locatie om te shoppen en je te vermaken! In Blauwwater vind je alles op het gebied van kleding, uiterlijk en je huis.
Naam Blauwwater
Spel The Sims 2 Open for Business Icon.png De Sims 2: Gaan het Maken
Winkelgebied Icoon.png
Blauwwater is een sub-buurt geïntroduceerd in De Sims 2: Gaan het Maken. Blauwwater kan toegevoegd worden aan elke buurt en apart gespeeld worden. Blauwwater heeft geen lange buurtgeschiedenis, want de meeste bewoners zijn druk bezig met geld verdienen en met het uitbreiden van hun bedrijven. De openbare kavels zijn allemaal gebouwd met de bedoeling om er een eigen bedrijf van te maken. Alle overleden Sims van Blauwwater kunnen herrezen worden, alhoewel geen van hen een graf heeft.

FamiliesEdit

Bespeelbare familiesEdit

Samir en Habiba Abdellaoui hebben hard gewerkt om hun meubelzaak op poten te zetten. Alhoewel Samir een geboren verkoper is, brengt het runnen van een zaak nog meer uitdagingen met zich mee. Nu hun dochter Charouk op school zit, kunnen ze zich helemaal richten op de ontwikkeling van hun zaak.
§6.750
Samir Abdellaoui, Habiba Abdellaoui, Charouk Abdellaoui
Wanda en Steven hadden gehoopt dat hun speelgoedwinkel generaties lang in de familie zou blijven, maar hun dochter heeft andere plannen. Kan Merel haar eigen weg volgen zonder haar ouders ongelukkig te maken?
§4.817
Steven Broddelaar, Wanda Broddelaar, Merel Broddelaar
Ben je op zoek naar een manier om je liefde te uiten? Ga naar Della Rosa Bloemen. Flora's boeketten zijn bijna net zo beroemd als haar verrukkelijke pastagerechten. Het geheim van haar saus? Rozenbottels!
§3.095
Flora Della Rosa
De Jekkers hebben alles opgegeven voor een nieuw leven in Blauwwater. Zullen ze opklimmen in de wereld met een succesvol bedrijf dat de gemeenschap zal verbazen, of zal hun droom in rook opgaan als het laatste worstje op een nog nasmeulende barbecue?
§7.378
Denise Jekker, Wilbert Jekker
Genadeloos. Gewiekst. Briljant. Belachelijk rijk. Dit zijn maar een paar manieren waarop de familie Landgraaf wordt beschreven door de plaatselijke bewoners. Als je zo veel geld hebt, ben je je eigen vijand.
§28.396
Menno Landgraaf IV

Familiedepot familiesEdit

De familie Gieke is een vreemd stelletje. Ze zijn zeer op zichzelf en vinden de laatste ontwikkelingen op het gebied van technologie veel interessanter dan het omgaan met mensen. Zou Reindert de uitzondering op de regel zijn van de familie Gieke?
§20.000

Reindert Gieke

De tweeling Jasmijn en Joppe Larsson is pas op zichzelf gaan wonen en zet nu de eerste stapjes in de 'echte wereld'. Met het geld dat Jasmijn en Joppe hebben opgehaald op de studentenfeesten die ze op de universiteit hebben gegeven, kunnen ze nu eindelijk in zaken gaan!
§20.001
Joppe Larsson, Jasmijn Larsson

KavelsEdit

BewoondEdit

OnbewoondEdit

Openbare KavelsEdit

DienstenEdit

TowniesEdit

NPC'sEdit

Around Wikia's network

Random Wiki