Wikia

De Sims Wiki

Bigoli familie

1.648pages on
this wiki
Add New Page
Talk0 Share
Bigoli familie
Beschrijving
Naam Bigoli familie
Aantal generaties 3 generaties
Familievrienden Heethart familie, van de Kerkhof familie, Langerak familie
De Sims 2 Logo.png
BigoliFamilieFoto.jpg
Wie is Stefano Bigoli? Is zijn verloving met Alexandra een uiting van ware liefde? En wat is er waar van het gerucht dat haar moeder, Cora, voor het laatst is gezien in de buurt van zijn appartement?
Beschrijving
Gezinsleden Stefano Bigoli
Kapitaal §968
Kavel Hoofdstraat 150
Overige informatie
Spel The Sims 2 Icon.pngDe Sims 2
Buurt Droomzicht
De Sims 3 Store Logo.png
Unknown Casanova.jpg
Stefano werd op een ochtend in een compleet nieuwe wereld wakker. Hij kan zich nog herinneren dat hij op een teleporteerder is gestapt, een dolletje met verschillende schoonheden heeft gemaakt en dan niets meer...
Beschrijving
Gezinsleden Stefano Bigoli
Kavel Bountydreef 100
Overige informatie
Spel DS3RV Icoon.pngDe Sims 3 Store
Buurt Riverview
De Bigoli familie is een standaard familie in De Sims 2 , De Sims 3 en De Sims 4. Stefano Bigoli is het enige levende familielid.

De Sims 2Edit

We leren Stefano kennen in Droomzicht. Net zoals verschillende andere families in de buurt is de kans groot dat alles in een groot drama eindigt. Er verschijnt een bericht dat Stefano Nina Heethart kan uitnodigen om samen in het bubbelbad te zitten en kort daarna verschijnt er een ander bericht dat Stefano een schoonmaakster, Katherine Langerak, kan inhuren om zijn rommel op te ruimen. Nina en Katherine zijn beiden liefjes van Stefano en meestal wordt hij betrapt te flirten met de ene terwijl de andere op de kavel aanwezig is. Vaker verliest hij Katherine als liefje en niet Nina.

Mocht je beginnen bij de van de Kerkhof familie zie je dat Alexandra en Stefano op het punt staan om te trouwen. Als de speler de relatie niet verbetert verlaat Stefano Alexandra bijna altijd voor het altaar.

De Sims 3Edit

Stefano verschijnt opnieuw in Riverview. Het enige wat hij zich nog kan herinneren is dat er lachende vrouwen bij een teleporteerder stonden en nu is hij hier. Vermoedelijk waren deze vrouwen Alexandra, Nina, Katherine en/of Dina Heethart, aangezien dit allemaal (ex)liefjes van hem zijn. Hij verblijft nu in de schuur van de McDermott familie.

De Sims 4Edit

Hoofdartikel: Heethart huishouden.

In De Sims 4 verschijnt Stefano in Oasis Springs onder zijn Engelse naam Don Lothario. Hij woont samen met Dina en Nina Heethart en hun moeder Katrina Heethart. De familiebeschrijving meldt dat Katrina Don heeft uitgenodigd om bij hun te wonen omdat ze een oogje op elkaar hebben, maar dit is echter in het spel niet te zien. Het is onduidelijk waarom Don nu opeens onder zijn Engelse naam verschijnt, maar dit gebeurt wel vaker in De Sims serie.

FamilieledenEdit

StamboomEdit

Carlo Bigoli.jpg
Carlo Bigoli

Mama Bigoli.jpg
Mama Bigoli
 
Pepijn Fiorello.png
Pepijn Fiorello

Isabel Fiorello.jpg
Isabel Fiorello

Nicolaas Bigoli.jpg
Nicolaas Bigoli

Adriana Bigoli.jpg
Adriana Bigoli

Stefano Bigoli.png
Stefano Bigoli

Around Wikia's network

Random Wiki