Wikia

Barnacle Bay
De Sims 3 Barnacle Bay Logo.png
Barnacle Bay.png
Het eiland Barnacle Bay ligt op een prachtige locatie in de Simuyan Zee en was vroeger een rustplaats voor zeevaarders. De eerste mensen die voet aan wal zette waren vissers, piraten en artiesten, allemaal op zoek naar een beter leven. Tegenwoordig wordt het eiland met haar kleurrijke stranden, prachtige campings en een levendig centrum als een ideale vakantieplaats beschouwd. Wordt het een vakantie of een verhuizing?
Naam Barnacle Bay
Spel DS3BB Icoon.png De Sims 3 Store
Barnacle Bay Reflect.png
Barnacle Bay (Eendenmossel Baai) is een wereld uitgebracht voor De Sims 3. De wereld is te koop in De Sims 3 Store, maar alleen als deel van een bundel met onder andere 100 SimPoints en exclusief materiaal. De prijs voordat Barnacle Bay bij een bundel werd gevoegd bedroeg 2000 SimPoints.

Barnacle Bay is een wereld die nauwgezet het leven van echte zeelui en piraten volgt, de stad bevat 4 standaard stranden en de Sims hun kleding en eigenschappen hebben vaak met het buitenleven te maken, zo hebben veel Sims de hengelaar eigenschap.

BeschrijvingEdit

De Sims 3 Barnacle Bay Logo.png
Er ligt een nieuwe wereld op je te wachten - Verken Barnacle Bay vandaag nog!

Barnacle Bay is een eiland in de Simyanzee. Het is een heerlijk vakantieoord vol prachtige stranden, campings, parken en een moderne binnenstad. De nederzetting werd gesticht door piraten, vissers en kunstenaars. Nu kan iedereen hier lekker ontspannen op het strand of doorzakken in de kroeg. Als je hier op vakantie gaat, wil je nooit meer weg!

AchtergrondverhaalEdit

Achtergrondverhaal BB.png
Ahoi, maatje!

Huiver en luister, jij vuile landrot…

Oké, ik ben geen piraat. Maar dat waren mijn bet-bet-bet-overgrootouders wel hoor. Ze stichtten brand, plunderden en stalen schatten voor de lol. Het hadden echt een prachtig piratenleven! Ze zijn uiteindelijk neergestreken in Barnacle Bay toen het nog leuk was om aan de autoriteiten te ontsnappen in plaats van aan dagelijkse beslommeringen.

Hoewel het er tegenwoordig niet meer zo gevaarlijk aan toegaat, is Barnacle Bay een geweldige plek waar allerlei soorten mensen naartoe trekken om zich te vestigen. Met adembenemende standen, ontspannen campings, parken in overvloed en een modern centrum is er voor iedereen wel iets wils! Echt, heb je dat restaurant gezien? Het is een boot! Een gecrashte boot! Dat is toch waanzinnig? Haha! Dus breng vooral een bezoekje en misschien wil je dan wel nooit meer weg…

BevatEdit

De gloednieuwe Barnacle Bay-bundel bevat extra voorwerpen!:

  • Piratenbuitset
  • Twee splinternieuwe exclusieve trappen!

Ontmoet nieuwe Sims, ontdek de geheimen van deze wereld en kom helemaal tot rust in Barnacle Beach

Geniet van 20 gloednieuwe exclusieve voorwerpen en kledingstukken die alleen in Barnacle Bay beschikbaar zijn

In Barnacle Bay is het heel normaal om op een piratenschip te gaan lunchen:

  • Eet je buikje vol bij de Diepzeecafetaria van Hoddes en ga daarna vissen bij Ophelia's Visstek
  • Ontrafel de mysteriën van de piratenschuilplaats, of leer nieuwe Sims kennen in de kroeg
  • Ontrafel de mysterieuze geschiedenis van Barnacle Bay door de verlaten pieren van Founder's Beach te verkennen en naar relikwieën te zoeken in Galerie Goudbaard

FamiliesEdit

Deze twee zusjes zijn precies het tegenovergestelde van elkaar, maar op sommige manieren vullen ze elkaar juist aan. Hopelijk leren ze op een beschaafde manier met hun verschillen om te gaan.
§2,500
Moeilijkheid: 2
Patty Abe, Saskia Abe
Het huis van de Annans kan een chaotische plek zijn want het gezin is nogal aan de forse kant, maar ondanks alle drama is het een liefdevolle familie .
§65,800
Moeilijkheid: 5
Finn Annan, Flora Annan, Iris Annan, Pieter Annan, Floortje Annan, Dagmar Annan
De energieke persoonlijkheden in dit huishouden zijn de zusjes Caliente die altijd ruziën, flirten en feesten. Ze doen Luisa precies voor welk kattenkwaad je allemaal kunt uithalen.
§2,400
Moeilijkheid: 2
Luisa Libros, Doris Caliente, Nyssa Caliente
Dit is een klassieke vrijgezellenwoning. Om dit huis te upgraden zul je eerst de hens in wat meubels moeten steken.
§3,500
Moeilijkheid: 1
Donald Daalder
De Darwins zijn een stel met een wetenschappelijke inslag en zijn dol op vis en vissen. Ludo en Preethi hebben een tuin met een kleine vijver waar ze het liefst de hele dag doorbrengen.
§50,000
Moeilijkheid: 2
Lewis-Charlie Darwin, Preethi Darwin
Alicia en Chantal GilsCarbo zijn een hardwerkende alleenstaande moeder en een jonge dochter die een nieuw leven in een oude stad proberen op te bouwen.
§30,000
Moeilijkheid: 2
Alicia GilsCarbo, Chantal GilsCarbo
Niet alleen zijn de Goudbaardjes de rijkste familie in mijlen omtrek, ze zijn ook bijzonder sociaal en hebben politieke connecties. De meeste mensen vergeten hoe zij hun rijkdom eigenlijk hebben vergaard.
§150,000
Moeilijkheid: 2
Efje Goudbaard, Antoinette Goudbaard, Tjeerd Goudbaard, Koraal Goudbaard, Boy Goudbaard
Gevuld met planten, bloemen, licht en kunst draait Jelkes leven om pure schoonheid. Jelke is ver van huis maar ze wordt aangetrokken door de mist, de kustlijn en de geheimzinnigheid van Barnacle Bay.
§1,626
Moeilijkheid: 1
Jelke Noon
De familie Inktbaard schijnt te zijn verbonden aan een voorouderlijke zeestrijd met een reuzeninktvis. Er gaan verhalen over een enorme rijkdom die bijeen werd geplunderd en vervolgens verloren is gegaan waardoor iedereen de familie een beetje verdacht vindt.
§22,000
Moeilijkheid: 4
Pinkie Paul Inktbaard, Victoria Inktbaard, Aeisha Intkbaard, Marlon Inktbaard, Bart Inktbaard, Pareltje Inktbaard
Hoewel piepklein is het net zoals de bewoonster Odessa een levendig en kleurrijk huis.
§5,525
Moeilijkheid: 1
Odessa Verbaan
De familie Lai vist al zo lang als iedereen zich kan herinneren en sommige van hun voorouders hangen zelfs met hun portret in het gemeentehuis. Maar waarom ze met sabels zwaaien is een raadsel voor de meeste historici.
§55,000
Moeilijkheid: 3
Leila Lai,, Gongora Lai, Jonah Lai
Stefan LaMer is een vrijgezelle surfer die een beetje stuurloos is. Hij heeft een heleboel vrienden, maar krijgt nooit een tweede afspraakje omdat meisjes doodmoe worden van zijn oeverloze gezwets over het strand en de zee.
§76,488
Moeilijkheid: 1
Stefan La Mer
Drie losgeslagen vrijgezellen die het helemaal geweldig vinden om voor het eerst op zichzelf te wonen. Ze geven graag feesten en zijn elkaars beste vrienden, maar hebben af en toe ook een meningsverschil.
§28,032
Moeilijkheid: 2
Juan Jr Inktbaard, Ahmed Barbarossa, Lee-Roy Johnkins
Boordevol prularia en rommel is dit huishouden een botsing van smaak en stijl. Ook de bewoners van dit huis hebben de neiging met elkaar te botsen, maar toch slaagt deze familie erin om het onder controle te houden.
§4,200
Moeilijkheid: 3
Buzz Malifa, Petunia Malifa, Marnix Malifa
Willie, de ex-vuurtorenwachter, heeft een huis in het meest afgelegen deel van Barnacle Bay. Hij wordt zelden in de stad gezien.
§70,712
Moeilijkheid: 1
Willie McKellar
Mo moet zichzelf als heer en meester van de zee bewijzen en de grootste en gemeenste vissen proberen te vangen. Hij heeft geen tijd om zijn huis in te richten, hij moet vissen vangen!
§8,500
Moeilijkheid: 1
Mo Pesce
Thomas Quill is de onofficiële stadshistoricus en tevens vrijwillig bibliothecaris. Hij bezit ongelooflijk veel kennis over alles wat met de zee te maken heeft en zijn huis lijkt wel een minimuseum.
§12,000
Moeilijkheid: 1
Thomas Quill
Deze twee vrijgezellen vieren vakantie in Barnacle Bay om even aan de stress van het dagelijkse leven te ontsnappen. Maar misschien dat ze hun tijdelijke verblijf voor een wat vaster verblijf inruilen?
§3,000
Moeilijkheid: 2
Rahul Patel, Roderick Radan
De Rao's willen dolgraag een gezinnetje stichten en dit bescheiden huis is precies groot genoeg voor mama, papa en een baby. Hopelijk krijgen ze geen tweeling!
§6,200
Moeilijkheid: 2
Rodrigo Rao, Mia Rao
Roos is een beetje een zigeunerin in haar gedragingen en kleding. Haar kleine huisje ligt bezaaid met de vreemdste prularia die ze op het strand zegt te hebben "gevonden.
§3,000
Moeilijkheid: 1
Roos Rome
Deze nette familie is het voorbeeld van perfectie voor de middenklasse. Toch hangt er in bijna elke kamer een spiegel zodat Johan zijn charismatische vaardigheden kan oefenen.
§4,000
Moelijkheid: 1
Johan Smeulders
Dit oudere stel woont al jaren in Barnacle Bay en hebben de souvenirs om het te bewijzen. Dit is misschien wel het schattigste stel van het hele eiland.
§3,300
Moeilijkheid: 2
Felix Sonneveld, Miekje Sonneveld
Het huis van de Trebo's is net een museum en ligt bezaaid met de buiten en schatten van Adriaans avonturen.
§2,600
Moelijkheid: 1
Adriaan Trebo
Bunny's huis is gevuld met spullen die alles met zonaanbidding hebben te maken. Grote ramen, felle kleuren en heleboel stuiverromans vullen dit huis.
§1,900
Moelijkheid: 1
Bunny Van der Kade
De familie van der Kust is dol op Barnacle Bay en hun liefde voor de geschiedenis van de stad en het ecosysteem van het eiland komt duidelijk terug in hun huis.
§3,250
Moeilijkheid: 2
Joyce Van der Kust, Janco Van der Kust
Dit is een behoorlijk luxe en modern huishouden voor zo'n klein stadje. Juno heeft ervoor gezorgd dat alle decoraties (en er zijn er heel wat) op de perfecte plek zijn gezet.
§7,425
Moeilijkheid: 1
Juno Verona
Fiona bezit een ruim huis met een moderne stijl. Ze was vroeger een succesvolle zakenvrouw in de grote stad, maar ze is vervroegd met pensioen gegaan en leeft nu een bescheiden leven als amateur triatleet.
§15,000
Moeilijkheid: 1
Fiona Vloot
Dit huis is nauwelijks bewoond en werd meer voor privacy en geheimhouding gebouwd dan voor comfort en stijl. Je zou het zelfs een minifort kunnen noemen.
§32,000
Moeilijkheid: 1
Agnes Zeebodem

Huisloze SimsEdit

Dit zijn standaardsims zonder woning wanneer Barnacle Bay voor het eerst geladen wordt.

NPC'sEdit

Overleden SimsEdit

KavelsEdit

Lege KavelsEdit

  • Drijfhout Drive 67
  • Harington 23
  • Harington 27
  • Havenzicht 10
  • Kielhaalpark 41
  • Kielhaalpark 47
  • Kielhaalpark 53
  • Koraalbank 27
  • Krabzand 517 (openbaar)
  • Oude Visserspas 35
  • Oude Visserspas 41
  • Trawlerklif 617
  • Trawlerklif 775
  • Trawlerklif 823 (openbaar)
  • Veerbotenlaan 29
  • Veerbotenlaan 30
  • Vloedgolf 432
  • Vloedgolf 437
  • Wandelweg 14
  • Zeeschuimersweg 15

BewoondEdit

OnbewoondEdit

Openbare KavelsEdit

Rabbit holes worden niet genoemd.

Around Wikia's network

Random Wiki