Wikia

De Sims Wiki

Alien

1.649pages on
this wiki
Add New Page
Talk0 Share
Alien
Alien
DS4 duster icoon.png
Dit artikel is een rommeltje!
Kan jij dit artikel verbeteren? bewerk de pagina dan meteen!
Alien.png

Een Alien is een levensstaat geïntroduceerd in De Sims 2 en console en komt ook voor in De Sims 3: Jaargetijden en De Sims 4: Aan het Werk.

De Sims 2Edit

In De Sims 2 zijn aliens herkenbaar aan hun groene huidskleur en zwarte ogen. Ze komen vooral voor in Vreemdvoort, maar kunnen in elke buurt voorkomen (zowel zelfgemaakte als standaardbuurten).

Sims kunnen ontvoerd worden door aliens door 's nachts door de telescoop te kijken en mannelijke (volwassene) Sims kunnen terugkomen met een zwangerschap! Aliensims - of eerder halfsims, want alle 'volle' aliens zijn niet bespeelbaar zonder het gebruik van cheats - lijken buiten hun huids- en oogkleur heel erg op Sims, ze groeien net zo op als Sims en ook zij zijn sterfelijk. De meeste aliens hebben een nogal lang gezicht, vaak met een kleine neus of alleen maar twee gaatjes, ze hebben dunne of soms (bijna) geen lippen. Sommige hebben ook puntoren, wat erop kan wijzen dat er verschillende 'soorten' zijn net zoals de verschillende rassen bij Sims.

In Droomzicht is Cora ontvoerd door aliens, wat bewijst dat er ook buitenaards leven is in de andere buurten buiten Vreemdvoort. Echter is in Vreemdvoort het vreemde leven minder verborgen, er wonen drie families met (toekomstige) aliens, namelijk de Smit familie, de Aagje familie en het Singels Huishouden.

Lijst van aliens en half-aliens:Edit

Around Wikia's network

Random Wiki