Wikia

De Sims Wiki

Academie De Keizer

1.648pages on
this wiki
Add New Page
Talk0 Share
Academie De Keizer
De Sims 2 Studentenleven.png
Academie De Keizer.png
Academie De Keizer gaat prat op een subtiele balans tussen oude tradities en nieuwe ideeën. Een ruimtelijke campus, wereldvermaarde professoren in elke collegezaal... Wat kan een Sim nog meer wensen?
Naam Academie De Keizer
Spel The Sims 2 University Icon.png De Sims 2: Studentenleven

Academie De Keizer is een sub-buurt geïntroduceerd in De Sims 2: Studentenleven. Het is de enige universiteitsbuurt die geen studentenverenigingen bevat. De buurt wordt vaak met Veronadorp geassocieerd.

FamiliesEdit

Regine geniet van de stilte en rust van het alleen wonen. Zodra het mogelijk was zocht ze een huis voor zichzelf. Want wie zit er nou te wachten op gezeur van huisgenoten?
§756
Regine Koelstra
Er is niets ergers dan een sukkelige broer. Nou ja, misschien een sukkelige broer die bij je in woont en bij je op school zit! Kunnen Lexy en Edwin wat huisregels opstellen en elkaar tolereren, of moet Lexy kiezen tussen haar vriendje en haar broer om de vrede te bewaren?
§1.573
Lexy Meulendijk, Jonne Sterk, Edwin Meulendijk
Martijn en Max ontmoetten elkaar op de eerste lesdag en raakten bevriend. Hoe zal 't ze vergaan nu ze het studentenhuis hebben verlaten en op zichzelf staan?
§984
Martijn Novar, Max Buitert

Familiedepot familiesEdit

Stil en bescheiden als ze is, houdt Marja zich graag op de achtergrond. Zou ze uit haar schulp durven kruipen nu ze in een studentenhuis woont?
§647
Marja Groots
Hoe zijn drie van de kleurrijkste figuren op de campus in hetzelfde studentenhuis terechtgekomen? Stom toeval misschien, maar het belooft een interessant studiejaar te worden...
§1.662
Gijsbert Hoogendorp, Elske Freesling, Charlie Kift

Beide studenten nemen hun studie erg serieus, maar zouden ze ook kunnen uitblinken in lol hebben?
§1.112
Mariska de Vries, Ronald Praatjesmaker

KavelsEdit

BewoondEdit

OnbewoondEdit

Openbare KavelsEdit

StudentenhuizenEdit

Geheim GenootschapEdit

DienstenEdit

TowniesEdit

NPC'sEdit

Around Wikia's network

Random Wiki